24 Μαΐ 2009

Επιστολή πολίτη-αιμοδότη για το θέμα της αιμοδοσίας

Σχετικά με το ζήτημα της αιμοδοσίας, που δεν έγινε φέτος στην Αντίπαρο, θα επιθυμούσα να καταθέσω και τη δική μου άποψη:

Κανείς μας δε θεωρεί ότι θα χρειαστεί κάποτε αίμα, ότι θα έρθει κάποια στιγμή που η υγεία του δεν θα εξαρτάται μόνο από τους γιατρούς, αλλά και από την εθελοντική προσφορά αιμοδοτών. Είμαστε όλοι πιθανοί ασθενείς και κάποια στιγμή μπορεί να χρειαστούμε αίμα. Καλό είναι να το αντιληφθούμε πριν μας συμβεί.

Τον περασμένο Οκτώβρη ο σύζυγός μου υποβλήθηκε σε καρδιοχειρουργική επέμβαση για την οποία απαιτήθηκαν επτά φιάλες αίματος.

Απευθύνθηκα, όπως όλοι οι συμπολίτες μας μέχρι τώρα, στην Πρόεδρο του Συλλόγου κ.Ναυπλιώτου. Ένα τηλεφώνημα ήταν αρκετό για να ξεκινήσει η διαδικασία δέσμευσης της απαιτούμενης ποσότητας αίματος και ν α προγραμματιστεί άμεσα το χειρουργείο.

Είμαι αιμοδότρια γιατί νιώθω κοινωνικά χρήσιμη και θα συνεχίσω να είμαι γιατί τώρα ξέρω από πρώτο χέρι πόσο σημαντική είναι η εθελοντική αιμοδοσία και η ύπαρξη ενός Συλλόγου Αιμοδοτών τόσο δραστήριου όπως ο δικός μας.

Προτρέπω κάθε συμπολίτη μου να μη διστάσει να δώσει λίγο από το αίμα και το χρόνο του στην επόμενη αιμοδοσία, είτε αυτή γίνει στην Πάρο, είτε στην Αντίπαρο. Κανείς δεν ξέρει τι του επιφυλάσσει η μοίρα.

Άννα Τριανταφύλλου


Διαβάστε επίσης:

Η Αντίπαρος παίρνει κόκκινη κάρτα από την εαρινή αιμοδοσία

Για μια χούφτα φιάλες...

Δεν υπάρχουν σχόλια: