23 Φεβ 2009

Τα δικά μας Όσκαρ είναι εδώ...


Σπάμε το μονοπώλιο του Χολλυγουντ και εισβάλλουμε στα άδυτα του κινηματογραφικού υποκόσμου.
Μετά από ενδελεχή μελέτη και αναζήτηση, ο μάγος του αντίπαρος-blog αποκαλύπτει τα Όσκαρ που απέκρυψαν οι Αμερικανοί.
Ελλαδάρα είσαι αξεπέραστη....

Ευχαριστούμε για άλλη μια φορά το φιλικό και ομογάλακτο ibisclub για την ταχεία και πολύτιμη συνδρομή του

Wall-E (To σουφλορομποτάκι)
Μέσα σε μία μεταβιομηχανοποιημένη κοινωνία τα σκουπίδια πνίγουν τον πλανήτη. Το ακούραστο σουφλορομποτάκι όμως στέκει άγρυπνος φρουρός στη χωροαταξία των σκουπιδιών. Το σουφλορομποτάκι ταξινομεί κάθε απόρριμμα με μεγάλη προσοχή διατηρώντας τον πλανήτη καθαρό και κατοικήσιμο.
Το σουφλορομποτάκι αναδεικνύεται ο μέγας χωροτάκτης της χρονιάς και δικαιωματικά θέτει υποψηφιότητα για τα φετινά Όσκαρ.

Milk (Ο Γαλαμάνης)
Στη συντηρητική πρωτεύουσα του 2009 ένας κρυπτοφυλομόφιλος δημοτικός σύμβουλος καταφέρνει να φτάσει στη δυσθεώρητη κορυφή της δημοτικής αρχής της πόλης. Δήμαρχος. Ο κόσμος αντιμετωπίζει τον Galamoney με σκεπτικισμό στην αρχή.

Ωστόσο, με πρωτοποριακές ενέργειες ο Δήμαρχος κλέβει τις καρδιές όλων.
Όλοι θυμούνται το χριστουγεννιάτικο δέντρο-λαμπάδα που ζέσταινε τους άστεγους καταστηματάρχες ή, πάλι, την επιτυχημένη του ατάκα στους άστεγους σε πρωτοχρονιάτικη γιορτή: «Άντε και του χρόνου πάλι εδώ μαζί.»


Κορυφαία ωστόσο στιγμή της δημοτικότητάς του είναι όταν μπερδεύει την αποτρίχωση των ευαίσθητων περιοχών με την απαλλοτρίωση των ευαίσθητων ζωνών –πάρκων της πόλης. Αρχικά ο κόσμος αντιδρά, αλλά σύντομα όλοι οι λογικά σκεπτόμενοι ξυρισμένοι νεοχαζοί πολίτες επικροτούν με δυναμισμό την κίνηση του Δημάρχου-ορόσημο.

Τελικά, λίγο πριν αγιοποιηθεί από τους αγίους κτηματοπατέρες δολοφονείται από τον πολιτικό του αντίπαλο και ηγέτη της δημοτικής παράταξης «Αθήνα - Ανοιχτοί Κώλοι» Αλέξη
Πρίτσα.
Λίγο πριν αποχαιρετίσει το μάταιο τούτο κόσμο ο χαρισματικός Γαλαμάνης (Galamoney) θα φωνάξει τσιρίζοντας: “για σένα λιώνω μάθε το και μ’ έχεις κάνει βωβό…” .

Δικαιωματικά κερδίζει την υποψηφιότητα για φέτος.


Dark Knight (o Θεοσκότεινος Ιππότης Κούγιαμαν) Η μάχη για την κάθαρση του Εxarheia City από τα εγκληματικά στοιχεία βρίσκεται στα χέρια μίας δυναμικής, μυστικής συμμαχίας. Ο μασκοφόρος Kougiaman - που δεν είναι άλλος από το μεγιστάνα playboy πνίχτη Δικηγόρο- ηγείται της προσπάθειας.

Η σπουδαιότερη απειλή για την έννομη τάξη της πόλης, όμως, μόλις που αρχίζει να αχνοφαίνεται, τρομοκρατώντας πρώτα - παραδόξως - τις αρχηγικές φυσιογνωμίες του υποκόσμου κι ακούει στο όνομα 15χρονος Τζόκερ. Το χάος που απειλεί να φέρει ο μυστηριώδης εγκληματίας με το νεανικό μακιγιάζ είναι δυνατό να αλλάξει τις ισορροπίες δραματικά. Ευτυχώς ο Θεοσκότεινος Ιππότης αποκαθιστά το νόμο και την τάξη.

Κορυφαία σκηνή της ταινίας εκεί που ο Κούγιαμαν στέκεται πάνω από το άψυχο κορμί του 15χρονου Τζόκερ και δηλώνει με μεγαλοσύνη ψυχής «Αν έπρεπε να χαθεί ή όχι το παιδί, αυτό θα το κρίνει η Δικαιοσύνη, δηλαδή ΕΓΩ».



H απίθανη ιστορία της Νινής Ντεμίση
Από ένα λάθος της φύσης η πρωταγωνίστρια διαγράφει τον κύκλο της ζωής ανάποδα: γεννιέται γριά ξεμωραμένη και πεθαίνει έμβρυο ξεμωραμένο. Εντυπωσιασμένοι οι κάθε φορά συνομήλικοί της την παρακολουθούν να γίνεται όλο και πιο νέα, αντίθετα με τους ίδιους, που γερνάνε. Αδύναμη να ερωτευθεί κάποιον που θα γερνάει ενώ αυτή γίνεται όλο και νεώτερη, καταλήγει να ερωτευθεί παθολογικά τον εαυτό της. Γίνεται στα εφηβικά της χρόνια διάσημη σταρ του θεάτρου, αλλά όσο μικραίνει τόσο χάνει και σε δόξα.

Η τελευταία σκηνή της ταινίας είναι η πιο δραματική: μικροσκοπική, αδύναμη, άσημη και μωρή, μπαίνει στη μήτρα της γριάς μητέρας της αφού πρώτα κάνει μία βαθιά υπόκλιση στους ανύπαρκτους θαυμαστές της.


Slumdog Millionaire (το αλάνι-εκατομμυριούχος) Ένα αλητάκι της Αθήνας, παιδί των φαναριών, παρουσιάζεται στην εκπομπή «Ποιος θέλει να γίνει Εκατομμμυριούχος» και σπάει όλα τα ρεκόρ. Ο αρχιστράτηγος Μπερντεντέρης τον ανακρίνει στα καμαρίνια λίγο πριν την τελευταία ερώτηση για τα 2,000,000 ευρώ. Ο μικρός δεν λυγίζει στα απάνθρωπα βασανιστήρια, μέχρι που ο Αρχιστράτηγος του διαβάζει ακατάπαυστα τις πολιτικές ειδήσεις του Μέγκα.
Γρήγορα το αλάνι καταρρέει και ομολογεί ότι απαντάει όλες τις ερωτήσεις σωστά γιατί κάθε ερώτηση του θυμίζει κάτι από τα βάσανα της πολυτάραχης ζωής του. Στην τελευταία ερώτηση «Ποιο είναι το μικρό όνομα του Γεωργιάδη» και αφού κάνει χρήση του 50-50, το αλάνι–εκατομμυριούχος πρέπει να αποφασίσει αν το σωστό είναι Άδωνις ή Αδόλφος. Δε θα σας πούμε για να μην σας χαλάσουμε το φινάλε.

Πάντως στο τέλος στήνεται τρικούβερτο γλέντι με το Σπύρο Παπαδόπουλο οικοδεσπότη και πολλούς εκλεκτούς καλεσμένους.


The Reader (Σφραγισμένα γράμματα) Ο έρωτας ενός ταχυδρόμου με μια μεγαλύτερη γυναίκα στη μεταπολεμική Ρουσσία θα τον μπλέξει σε μια δίκη για εγκλήματα πολέμου, όπου αποκαλύπτεται μια τρομερή αλήθεια: ο γιος του, καρπός του έρωτα των δύο πρωταγωνιστών είναι ο ισχυρότερος άνδρας της σύγχρονης ελληνικής πολιτικής σκηνής.

Κύριο όπλο του αμοραλιστή νεαρού πολιτικού η διορατικότητα. Μάλιστα, λόγω του ότι έχει πατέρα ταχυδρόμο, του προσάπτουν το παρατσούκλι «ο άνθρωπος που διαβάζει σφραγισμένα γράμματα». «Είμαι γιος ταχυδρόμου, δεν γεννήθηκα ισχυρός» δηλώνει ο νεαρός Θοδωρής Ρουσσόδουλος. Το συγκλονιστικό φινάλε της ταινίας περιλαμβάνει την αποκαθήλωση του Θοδωρή, τη μετάνοιά του και την αποκάλυψη ενός φοβερού μυστικού: λατρεύει να βλέπει Λιακόπουλο και διαβάζει Λούκυ Λουκ.


The Wrestler (Ο βιο-παλαιστής)
Το σενάριο τετριμμένο αλλά γοητευτικό. Η διαδρομή της ζωής ενός νέου, φτωχού πλην τίμιου χριστιανόπουλου που κατεβαίνει σε αγώνες μπόντυ μπίλντινγκ και πάλης για να εξασφαλίσει τα προς το ζειν. Χάρη στη θεία χάρη που απολαμβάνει από τότε που τον ευλόγησε το Άγιο Πνεύμα αυτοπροσώπως με τη μορφή κουτσουλιάς περιστεριού, ο βιο-Παλαιστής καταφέρνει να διακριθεί, να αναρριχηθεί ψηλά στον στίβο της πολιτικής ζωής και τελικά να γίνει ευρωβουλευτής. Ίσως και πρωθυπουργός.


Frost – Nixon (Ανδρέας και Μπομπ)
Η ταινία βασίζεται στο φανταστικό σενάριο μιας σειράς συνεντεύξεων που εξασφάλισε ο Ανδρέας Μικρούτσικος από τον έκπτωτο Μπομπ Βουλγαράκη για το καλοκαίρι του 2012, όταν ο τελευταίος θα λήξει την τριετή σιωπή και μετάνοιά του, διάστημα κατά το οποίο θα αυτομαστιγώνεται καθημερινά στην Πλατεία Συντάγματος. Στην πιο αποκαλυπτική συνέντευξή του ο Μπομπ παραδέχεται, τελικά, την εμπλοκή του στο σκάνδαλο Ζήμενς-γκέιτ, αλλά και στο off-shore-γκέιτ, το βατοπέδιο-γκέιτ και το Pakistani-γκέιτ και πολλά άλλα (Μπομπ ο Βουλγαράκης-Υποκλοπάκης-Αrtthinakis τρομοχεστάκης αμφιθεατροχυδαιάκης , κάθε link και μια διάσταση).

Μια ιστορική αναμέτρηση, την οποία παρακολούθησαν πάνω από χίλια αρρωστάκια τηλεθεατές και η οποία όχι μόνο άλλαξε τη ζωή και των δύο, αλλά και τους όρους και τα όρια της δημοσιογραφίας και της πολιτικής...

Συγκλονιστικό το τέλος της ταινίας, όπου ο μετανοών Μπομπ δηλώνει ότι είναι έτοιμος να ομολογήσει και το υπέρτατο αμάρτημα που θα τον βαραίνει μέχρι τα βαθιά του γεράματα. Δεν θα προλάβει όμως να κατονομάσει το αμάρτημα, γιατί φθάνει η ώρα για το δελτίο καιρού, το οποίο εκφωνεί η απέριττη Πετρούλα. Προβλέπει καύσωνα, κι αρχίζει να ζεσταίνεται, οπότε από κάτω γίνεται χαμός, οι θαυμαστές της ουρλιάζουν και, τελικά, η συνέντευξη τελειώνει πριν τη συγκλονιστική αποκάλυψη του Μπομπ.
Την ίδια στιγμή τελειώνει και η Πετρούλα.



7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Έγραψες πάλι ρε antiparosblog...
Ψηφίζω αλάνι εκατομμυριούχο και Μπομπ-Ανδρέα

Ανώνυμος είπε...

se exw anagiiiiiii
den mporw xwris tin grafi sou!
apolaystikos.
to Oskar se sena

V.

Ανώνυμος είπε...

Γιατι εμεινε εκτος Οσκαρ ο " Επιτιμος Δημοτης " !?!? Τοση υποκρισια γιατι να παει χαμενη ?????????
δεν θελω διακρισεις

Ανώνυμος είπε...

se poia tainia oskariki ton fantazesai?

Ανώνυμος είπε...

Θελει και ρωτημα ??????????????????

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ
ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΗΡΗΘΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΩΝ ΒΡΑΒΕΙΩΝ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΑΝΕΞΙΧΝΙΑΣΤΕΣ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΕΙΣ ΔΕΝ ΠΡΟΤΕΙΝΑΝ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΤΑΙΝΙΑ ΣΤΑ ΦΕΤΙΝΑ OSCAR.Η ΤΑΙΝΙΑ ΕΧΕΙ ΤΙΤΛΟ,
το θρίλερ των κοινοτικών εκλογών Αντιπάρου.
ΣΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ ΔΥΟ ΟΜΑΔΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΕΞΩΓΗΙΝΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΕΧΟΥΝ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ.
ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΑΝΑΛΥΤΕΣ ΚΑΙ ΕΚΛΟΓΟΛΟΓΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΜΑΤΑΙΑ ΟΜΩΣ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΝΕΞΗΓΗΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ.
ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ Η ΤΑΙΝΙΑ ΝΑ ΑΠΟΣΠΑΣΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ, ΑΦΟΥ Η ΓΛΩΣΣΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ Ο ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.
ΑΣΕ ΠΟΥ Η ΤΑΙΝΙΑ ΕΧΕΙ ΣΠΑΣΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΡΕΚΟΡ ΣΕ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΧΡΟΝΟΥ.
ΟΙ ΗΘΟΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΣ ΑΚΟΥΡΑΣΤΟΙ.
Γ.Τ.

greek oscars too είπε...

χα χα πολυ καλά...