3 Νοε 2008

Τι είχες Γιάννη τι είχα πάντα (έγινε η Pravda Prada)

(κλικ για να ανοίξει)

Από τη στιγμή που οι αρμόδιοι φορείς έκλεισαν την πόρτα κατάμουτρα στις κομματικές εκδηλώσεις στο χώρο του σχολείου (οι εκλογές ασφαλώς και δεν συνιστούν κομματική εκδήλωση, οπότε το αναφερθέν παράδειγμα είναι τουλάχιστον ατυχές), το παραπάνω κείμενο δείχνει την άλλη, στρεβλή κατά την κρίση μας- άποψη για το ίδιο ζήτημα που μπορεί κάποιος να διαθέτει, και μάλιστα, να τη δημοσιεύει.

Εφόσον μάλιστα τα δημόσια κτίρια πρέπει να είναι προσβάσιμα στα κόμματα ίσως θα έπρεπε η επίμαχη συγκέντρωση να γινόταν μέσα στο ναό της Αγ. Μαρίνας ή του Αγίου Νικολάου., δημόσια κτίρια με σπουδαίες ακουστικές ιδιότητες. Μάλιστα διαθέτουν και αρκετά καντήλια που θα μπορούσαν να "κατεβάσουν" οι λάβροι βουλευτές.

Συμφωνούμε και προσυπογράφουμε την παρακάτω επώνυμη επιστολή, που απευθύνεται προς κάθε θιασώτη των θέσεων του φύλλου της "Φωνής":

ΑΝΤΙΠΑΡΟΣ 1/11/2008

Μετά από ορισμένα επικριτικά σχόλια που ακούστηκαν ή δημοσιεύθηκαν πρόσφατα σχετικά με τη στάση της Σχολικής Επιτροπής και του Συλλόγου Γονέων Δημοτικού Σχολείου Αντιπάρου για την άρνησή της να διαθέσει την αίθουσα Καλουδά σε κομματικές εκδηλώσεις, θεωρώ υποχρέωσή μου να σχολιάσω αλλά και να απαντήσω στα σχετικά αίολα επιχειρήματα.
«Δεν διχάζουν τα κόμματα τις κοινωνίες, αλλά οι συντηρητικές αντιλήψεις», υποστηρίχθηκε. Και εδώ θα συμφωνήσω απόλυτα. Πράγματι, δεν διχάζουν τα κόμματα τις κοινωνίες, αλλά τις διχάζουν συχνότατα αυτοί που εκπροσωπούν τα διάφορα κόμματα στις μικρές κοινωνίες των νησιών μας… Συμφωνούμε ότι τα κόμματα είναι ο ακρογωνιαίος λίθος της Δημοκρατίας, αλλά, δυστυχώς, οι κομματάρχες και οι τοπικές οργανώσεις τους περισσότερο διχάζουν τους κατοίκους παρά βοηθούν στην λύση στα προβλήματα των νησιών μας.

Σχετικά τώρα με τις «συντηρητικές αντιλήψεις» μας και άλλα, περί παραλληλισμού με φασιστικά καθεστώτα που απαγόρευαν τα κόμματα, που επίσης εκστομίστηκαν από άλλους φορείς ΜΜΕ, είναι σεβαστές όλες οι διατυπωθείσες απόψεις στο θεωρητικό επίπεδο της διατύπωσης μια προσωπικής κρίσης. Ωστόσο, δε νομίζω ότι γνωρίζουν οι συγκεκριμένοι υποστηρικτές των παραπάνω θέσεων κανένα πρόσωπο του Δ.Σ. του Συλλόγου ή της Σχολικής Επιτροπής, τουλάχιστον τόσο καλά, που να του αποδώσουν τέτοιο βαρύ χαρακτηρισμό. Δεν θα έβλαπτε, πιστεύω, μια συζήτηση πριν βιαστικά δημιουργηθούν πιθανώς λανθασμένες εντυπώσεις για το θέμα αυτό.

Μάθετε λοιπόν όλοι ότι, αν υπάρχει ένας θεσμός που να λειτουργεί σωστά στην Αντίπαρο τα τελευταία χρόνια, αυτό είναι το Δημοτικό Σχολείο και Νηπιαγωγείο και είμαστε όλοι υπερήφανοι γι’ αυτό, ανεξαρτήτως κομματικών πεποιθήσεων. Με άξιους διευθυντές (ο απελθών κ. Κανετούνης και ο νεοτοποθετηθείς κ. Παπάς), με ικανούς και εργατικούς εκπαιδευτικούς και, τέλος, με ένα Σύλλογο κοντά πάντα σε όλα τα προβλήματα, το σχολείο μας είναι παράδειγμα προς μίμηση σε όλες τις Κυκλάδες -και όχι μόνο.

Ποια είναι λοιπόν τα άτομα αυτά με τις «συντηρητικές αντιλήψεις»;

Είναι αυτά που, πάντα σε αρμονική συνεργασία με τη Διεύθυνση του Σχολείου, κατάφεραν να το αναβαθμίσουν από τριθέσιο πριν κάμποσα χρόνια σε πρότυπο σχολείο σήμερα, με πολλές παράλληλες δραστηριότητες, καθώς και να αναβαθμίσουν και το Νηπιαγωγείο σε διθέσιο.

Είναι αυτοί που έχουν εξοπλίσει το σχολείο με αίθουσα υπολογιστών και σχολική βιβλιοθήκη, που μετέτρεψαν τέσσερις γυμνούς τοίχους σε αίθουσα εκδηλώσεων χτίζοντας μόνοι τους την σκηνή, που εγκατέστησαν κεντρική θέρμανση, μικροφωνική εγκατάσταση, κατάλληλο φωτισμό σε αυτή την αίθουσα και, βέβαια, είναι αυτοί, οι οποίοι, τιμώντας έναν άξιο δάσκαλο που είχαν οι γονείς τους, ονόμασαν την αίθουσα αυτή «αίθουσα Καλουδά».

Είναι, πάλι, αυτοί που με προσωπική εργασία έφτιαξαν τον κήπο του σχολείου, που κάθε χρόνο οργανώνουν έκθεση βιβλίου πλαισιώνοντάς την με διάφορους ομιλητές, που, σε συνεργασία με το κέντρο ΘΗΣΕΑΣ, οργανώνουν σεμινάρια για τους γονείς.

Είναι αυτοί που είναι πίσω και από το Ναυτικό Όμιλο του νησιού μας με τον οποίο κατάφεραν, χωρίς καμιά βοήθεια από την Κοινότητα, να λάβουν μέρος σε σχολικούς, περιφερειακούς, διασυλλογικούς, αλλά και πανελλήνιους αγώνες ιστιοπλοΐας.

Είναι -τι σύμπτωση!- οι ίδιοι που τρέχουν και το πρόγραμμα «Πάμε Σινεμά» στο σχολείο, που βοήθησαν να λάβει μέρος το σχολείο μας σε παγκόσμιο φεστιβάλ κινηματογράφου με δικό του ντοκυμαντέρ στην αρχαία Ολυμπία, που συμμετέχουν κάθε χρόνο με τους μαθητές σε περιβαλλοντικές εργασίες και επισκέψεις σε όλη την Ελλάδα, που κατάφεραν να στείλουν αποστολές παιδιών και δασκάλων σε Πολωνία, Σλοβενία συμμετέχοντας και ενθαρρύνοντας κατάλληλα προγράμματα.

Αυτά λοιπόν τα ολίγα για τα «συντηρητικά» άτομα που ήταν και είναι στο Δ.Σ. του Συλλόγου και στη Σχολική Επιτροπή. Ό,τι καταφέραμε, οφείλεται στους ανθρώπους που πλαισιώνουν αυτές τις προσπάθειες, πολίτες που εργάζονται σκληρά, με σύμπνοια και πίστη σε αυτό που κάνουν και προσφέρουν τις υπηρεσίες τους ανιδιοτελώς χωρίς να υποκρύπτουν άλλες σκοπιμότητες, αφήνοντας εξάλλου τις κομματικές τους προτιμήσεις στο περιθώριο.

Σ’ ό,τι αφορά την αίθουσα εκδηλώσεων «Καλουδά»: κανείς από εμάς δεν περίμενε, όταν εργαζόμαστε πριν λίγα χρόνια για τη δημιουργία της, ότι μετά από καιρό θα γινόταν το μήλο της έριδος ανάμεσα σε πολίτες της Αντιπάρου και ενός κομματικού μηχανισμού. Εμείς την ονειρευτήκαμε ως αίθουσα πολιτιστικής δημιουργίας και ελεύθερης σκέψης, ένα χώρο που θα μπορούσαν τα παιδιά μας να αφιερώσουν μερικές από τις ελεύθερες ώρες τους για να καλλιεργήσουν τον πνευματικό και συναισθηματικό τους κόσμο. Και πιστεύουμε ότι πρέπει να προσαρμόσουμε και βελτιώσουμε τις δραστηριότητες και την αγωγή των παιδιών μας έτσι ώστε να έχουν θετικά και ωφέλιμα αποτελέσματα, γιατί ο αυριανός πολίτης δεν πρέπει να άγεται και να φέρεται από τα συμφέροντα διαφόρων κομματικών παραγόντων, αλλά να δίνει προτεραιότητα στην καλλιέργεια της ανεξάρτητης και κριτικής σκέψης. Αυτοί είναι επαρκείς λόγοι και κίνητρα για να απορρίψουμε μια αίτηση για καθαρά κομματική χρήση, την οποία αίθουσα κάποιοι, χωρίς καν να περιμένουν την έγκριση των αρμοδίων, την συμπεριέλαβαν στα σχέδια τους.

Και για να λήξει το θέμα και τώρα και για πάντα:
ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΜΙΑ ΑΙΘΟΥΣΑ ΕΝΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΡΟΒΛΗΘΕΙ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΕΡΓΟ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΝΟΣ ΚΟΜΜΑΤΟΣ;
ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΚΤΙΡΙΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΑ ΣΕ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ;

Η δημοσιότητα που έλαβε εξάλλου το θέμα στον ηλεκτρονικό τύπο (τοπικό αρχικά, ενώ στη συνέχεια το θέμα παρουσιάστηκε και από δημοφιλέστατα δημοσιογραφικά ιστολόγια) και η ταυτόχρονη από όλους, αλλά και από τους απλούς πολίτες, υποστήριξη των ανωτέρω θέσεων επιβεβαιώνουν το ορθό της λογικής που αναλύσαμε.

Τέλος, σχετικά με την επίμαχη ομιλία, προσωπική μου κρίση είναι ότι έγινε πολύς ντόρος για το τίποτα… Περισσότερο φάνηκε σαν ένα τηλεοπτικό παράθυρο των 8.30μ.μ. με πολιτικούς σε μονόλογο διαρκείας. Ειδικά για τον κ. Ρήγα, βουλευτή Κυκλάδων, θα προτιμούσα να κάνει προτάσεις για τα τόσα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε και στα οποία αναφέρθηκε για λίγο μόνο ο κ. Λεβεντάκης. Και βέβαια, κ. Ρόβλια, το Βατοπέδιο είναι καταγάλανο, αλλά υπάρχει και αρκετό πράσινο χρωματάκι στο κέντρο του…

Μια που στον αέρα οσμίζεται κανείς κλίμα προεκλογικό, ας αφήσουμε τους καθ’ έξιν επαγγελματίες πολιτικούς (όλων των αποχρώσεων…) να κάνουν αυτό που χρόνια τώρα κάνουν, και να είστε βέβαιοι ότι τελικά τη δύναμη την έχουμε εμείς οι πολίτες.


Τα θερμά μου χαιρετίσματα στους προοδευτικούς κομματάρχες και στις κομματικές οργανώσεις

ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΣ
Πρόεδρος Δ.Σ. συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων
Δημοτικού Σχολείου Αντιπάρου



Διαβάστε σχετικά:
Η εκδήλωση
Το πάρτυ που χάλασε

Το λογοπαίγνιο του τίτλου είναι του ευφυούς Τζιπάκου

9 σχόλια:

ParosClubG.13 είπε...

θα χαρακτήριζα το σχόλιο της εφημερίδας, τουλάχιστον ατυχές και εκτός πραγματικότητος.Ισως ο/η συντάξας δεν γνωρίζει πρόσωπα και καταστάσεις. Το συμπέρασμά μου είναι ότι τέτοια σχόλια και όχι οι συντηρητικές αντιλήψεις διχάζουν περισσότερο. Το κάθε κόμμα κάνει τη δουλειά του και χωρίς ποτέ να υπολογίζει τίποτα και κανέναν, τους έχουμε πλέον μάθει ΟΛΟΥΣ. Δεν διάβασα όμως πουθενά, μα ΠΟΥΘΕΝΑ, τι θα γινόταν εάν ο φίλος και παλικάρι Γιάννης Τριαντάφυλλος και η σχολική επιτροπή, έλεγαν ΝΑΙ στο να γίνει εκεί η εκδήλωση. Ε? Δεν μου λέτε τί θα έλεγαν και τί θα έγραφαν τότε? Δεν μπορεί να μην έλεγαν τίποτα. Τότε είναι που θα γινόταν το έλα να δεις. Και ας μην πάμε μακρυά. Δεν είναι πολύς χρόνος από τότε που κάποιοι έλεγαν ότι πολιτικοποιείται ακόμα και η επιτροπή της Εκκλησίας στο νησί!!!. Και ειδικά τον πόλεμο που έκαναν για πολλούς και διάφορους λόγους στο Κέντρο Νεότητος. Για να μη θυμηθούμε την περίπτωση του γηπέδου το 2204 το οποίο κάποιοι και κάποιες είπαν ότι οι φωτογραφίες και η απόγνωση σχετικά με την δημοσίευση σε εφημερίδα προς επιδιόρθωσή του, ήταν προπαγάνδα από τον παπά. Τελικά έγινε το γήπεδο ΄΄στολίδι΄΄ όπως είχαν απαντήσει μέσω άλλου δημοσιεύματος? Ας μην κοροιδευόμαστε άλλο. Αφήστε τους ανθρώπους που έχουν και όρεξη και μεράκι να κάνουν τη δουλειά τους. Και οι συγκεκριμένοι, από Ηλία Κανετούνη, Γιάννη Τριαντάφυλλο, μέχρι Σωτήρη Σκούρτη, Άρη Παππά και πολλούς άλλους, είναι από αυτούς που ότι κάνουν το κάνουν από αγάπη στα παιδιά και στον τόπο. Δεν είναι όλα επιτέλους για το χρήμα, τη θέση, την καρέκλα, την αυτοπροβολή ή το συμφέρον. Για συνέλθετε λίγο. Έχουν γίνει ρεζίλι και ο κόσμος γελάει με τις κριτικές που κάνουν εις βάρος της σχολικής επιτροπής και όλων όσων δείχνουν περισσότερη όρεξη να ασχοληθούν με τα παιδιά, τον τόπο και δη με την κοινωνία. Συγνώμη, ίσως να είμαι λάθος, αλλά είναι η άποψή μου ...και πάντα επώνυμη όπως λέει και ο Γιάννης. Βάλε ένα σφηνάκι τώρα και στείλτο.

Magos Gsisspor είπε...

ερχεται και ειναι ολο στην υγειά σου.

Ανώνυμος είπε...

http://kafeneio-gr.blogspot.com/2008/11/blog-post_9010.html

Επιβεβαιώνει τα αυταποδεικτα

Ανώνυμος είπε...

http://apneagr.blogspot.com/2008/11/blog-post_9175.html

apneagr είπε...

και έρχονται και άλλα...

Ανώνυμος είπε...

einai tetia i kinoniki parakmi kai i pliris isopedosi aksion kai enion -ayto pou i klasiki kinoniologia prosdiorizei os ektetameni kinoniki anomia se periodous kriseon- pou i komatiki mafia kai ta pikilonima simoritika block pou limainontai tin kleptokratiki dimokratia ton mafion kai ton sinafon elit,pou i diastrofi eklogikeyetai os aytonoito dikaioma kai i kini logiki eksovelizetai se louben paidariodeis gebelikes fraseologies klise.o fasismos i xounta o sintiritismos ginontai ideoliptika-eniologika placebo dia pasa noson malakian imimathia dokisisofia kai apothrasimeni morfi kinonikis diafthoras kai kleptokratias.etsi i propaganda afou aponoimatodoti kathe isxiri enia tin sisomatonei stous kiriarxous ideologikous mixanismous tis kinonikis anomias kai krivetai opisthen tou ferentze ton amfisimon kai ipokritika i epilektika epikaloumenon ''eniologion'' tou leksikou mias kiriarxis propagandas egivotiomenis sta klouvia tis parakmiakis kinonias kai tou kat epifasin dimokratikou politismou.i asxetosini to idoteles to efteles to arpakolatziko to ksereis pios eimai ego ree,i entelei anaparagogi tis eksousias gia tin eksousia dianthismena me epikinoniaki saltsa ton mediakon ekteleston pliromenon simvolaion epikinoniakou thanatou i theopiisis,antama me tin pantaxou parousa ethniki doulofrosini kai praktoria simferonton kai ekastote perispoudaston neon -proodeytikon metasixronon kenologion aerologion kai flinafimaton pou metoligou apokathilonontai apo ton megalitero ksevrakoti ton xrono,ola ayta ekfrazoun kai simiodotoun kai to periexomeno kathe paralogou pou entona vionetai os mia fantasiaki-diastrevlomeni -alotromeni thesmisi tis dimokratias kai ton kinsoron-katagelton tou ''anaxronismou''-kathrefti tou omiomatos tis afasikis tous praktikis.piso apo ta klise emfiloxorei i asxetosini i kinoniki tsoglanaria kai kleptokratia pou endiete to kefalomantilo tis iperproodeytikotitas tis iperdimokratikotitas, eno prokeite akrivos gia antesrtamena eidola eayton.......

Ανώνυμος είπε...

einai tetia i kinoniki parakmi kai i pliris isopedosi aksion kai enion -ayto pou i klasiki kinoniologia prosdiorizei os ektetameni kinoniki anomia se periodous kriseon- pou i komatiki mafia kai ta pikilonika simoritika block pou limainontai tin kleptokratiki dimokratia ton mafion kai ton sinafon elit,pou i diastrofi eklogikeyetai os aytonoito dikaioma kai i kini logiki eksovelizetai se louben paidariodeis gebelikes fraseologies klise.o fasismos i xounta o sintiritismos ginontai ideoliptika-eniologika placebo dia pasa noson malakian imimathia dokisisofia kai apothrasimeni morfi kinonikis diafthoras kai kleptokratias.etsi i propaganda afou aponoimatodoti kathe isxiri enia tin sisomatonei stous kiriarxous ideologikous mixanismous tis kinonikis anomias kai krivetai opisthen tou ferentze ton amfisimon kai ipokritika i epilektika epikaloumenon ''eniologion'' tou leksikou mias kiriarxis propagandas egivotiomenis sta klouvia tis parakmiakis kinonias kai tou kat epifasin dimokratikou politismou.i asxetosini to idoteles to efteles to arpakolatziko to ksereis pios eimai ego ree,i entelei anaparagogi tis eksousias gia tin eksousia dianthismena me epikinoniaki saltsa ton mediakon ekteleston pliromenon simvolaion epikinoniakou thanatou i theopiisis,antama me tin pantaxou parousa ethniki doulofrosini kai praktoria simferonton kai ekastote perispoudaston neon -proodeytikon metasixronon kenologion aerologion kai flinafimaton pou metoligou apokathilonontai apo ton megalitero ksevrakoti ton xrono,ola ayta ekfrazoun kai simiodotoun kai to periexomeno kathe paralogou pou entona vionetai os mia fantasiaki-diastrevlomeni -alotromeni thesmisi tis dimokratias kai ton kinsoron-katagelton tou ''anaxronismou''-kathrefti tou omiomatos tis afasikis tous praktikis.piso apo ta klise emfiloxorei i asxetosini i kinoniki tsoglanaria kai kleptokratia pou endiete to kefalomantilo tis iperproodeytikotitas tis iperdimokratikotitas, eno prokeite akrivos gia antesrtamena eidola eayton.......

Magos Gsisspor είπε...

Εξαιρετικό σχόλιο από κάποια πένα που μόνο τυχαία δε φαντάζει. Κρίμα που η επιμονή στα γκρήγκλις κάνει την εμβάθυνση δύσκολη και την αποκωδικοποίηση δυσκολότερη, ιδιαίτερα για αυτούς ακριβώς τους μικρονοϊκούς που καταδεικνύει.

Ανώνυμος είπε...

Σήμερα είδα την ανάρτηση αυτή και αισθάνθηκα την ανάγκη να απαντήσω στην κ. ΜΔ, γιατί πραγματικά αισθάνομαι προσβολή όταν βλέπω σε έντυπα όπως η ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥ, που μεγαλούργησε δημοσιογραφικά με τον αείμνηστο εκδότη της ΓΑΪΤΑΝΟ, να πέφτει τόσα χαμηλά, γράφοντας ένα τέτοιο λιβελλογράφημα, ένα κείμενο αναξιόπιστο, μνημείο κομματικής χυδαιότητας και εμπάθειας, οι χαρακτηρισμοί που αναφέρονται θα πρέπει να επιστραφούν στην ίδια τη συντάκτρια ως πλέον αρμοδία να τους μεταχειρίζεται για τον εαυτό της κατά το δοκούν.
Προσπαθώ και εγώ να καταλάβω τελικά τι είμαι, αλλά πάλι δεν είμαι σίγουρος, πιστεύω, όπως και ο παπα-Στέλιος, στην Ορθοδοξία, δεν είμαι όμως θρησκόληπτος, άρα σύμφωνα με την περισπούδαστη κυρία είμαι συντηρητικός, στο διάβα της ζωή μου γνώρισα και συναναστράφηκα με άτομα που ήταν άθεα και όμως αυτό καθόλου δεν επηρέασε την σχέσεις μας, επειδή σεβόταν ο καθένας τις απόψεις του άλλου, άρα σύμφωνα με την περισπούδαστη κυρία είμαι προοδευτικός, αγαπώ την πατρίδα μου και ευχαρίστως θα έδινα ότι μπορούσα γι' αυτήν, συνεπώς σύμφωνα με την περισπούδαστη κυρία είμαι συντηρητικός, από την άλλη όμως σέβομαι το δικαίωμα της ελευθερίας των οικονομικών μεταναστών και της ισότιμης μεταχείρισής τους, άρα σύμφωνα με την περισπούδαστη κυρία είμαι προοδευτικός, είμαι ένας από αυτούς που αντιτάχθηκαν στην ιδέα παραχώρησης της αίθουσας ΚΑΛΟΥΔΑ για κομματικούς σκοπούς, άρα σύμφωνα με την περισπούδαστη κυρία είμαι συντηρητικός, είμαι όμως ένας εξ' αυτών που αγωνίστηκε και κόπιασε να γίνει αυτή η αίθουσα χώρος παραγωγής πολιτισμού και ποιότητας ζωής, άρα σύμφωνα με την περισπούδαστη κυρία είμαι προοδευτικός.
Τελικά και εγώ ο ίδιος αναρωτιέμαι τι είμαι τέλος πάντων συντηρητικός ή προοδευτικός; ή τελικά είμαι ένας συντηρητικός με προοδευτικές ιδέες;
Ιδιαίτερα το τελευταίο το προτιμώ από το να είμαι προοδευτικός με συντηρητικές ιδέες!!!