8 Μαρ 2011

Καρναβάλι νέας κοπής

karΌταν ο δήμαρχος έλεγε στην πρόσφατη ραδιοφωνική του συνέντευξη ότι δεν θα συνδράμει ο Δήμος στο καρναβάλι της πλατείας για να μην χαλάσει το παραδοσιακό της Αποκριάτικης εκδήλωσης, μάλλον δεν είχε την παραμικρή υποψία ότι αυτό που θα παρουσιαζότανε χτες ήταν ένας ανέμπνευστος μεθυσμένος θίασος από τραβεστοποιημένους –κυρίως- μασκαράδες. Κανείς δεν φταίει και όλοι φταίνε. Αισθητικά ήταν το χειρότερο καρναβάλι των τελευταίων ετών, μια εκκωφαντική βαβέλ φτηνονησιώτικων και κρασιού που έρεε ακόμα και σε χωνιά σφηνωμένα σε στόματα αδηφάγων νέων και εφήβων, όχι χάριν ενός διονυσιακού κλίματος αλλά μιας μεταλλαγμένης εκτόνωσης. Το πιπεράτο και το αθυρόστομο άλλων χρόνων αντικαταστάθηκε από το χυδαίο, άρματα με θέματα οργανωμένα δεν υπήρχαν παρά ελάχιστα, ίσως για το φολκλόρ του πράγματος να απαιτείται και μια καλύτερη οργάνωση την επόμενη φορά. Ή είναι κάτι καλό που αξίζει να διαφημίσουμε και να υποστηριχθεί, ή είναι μια αυθόρμητη συγκέντρωση που με τον οίστρο του αλκοόλ ονομάζεται κατ’ ευφημισμόν καρναβάλι της Καθαράς Δευτέρας. Πριν γκρινιάξουν κάποιοι για μεμονωμένες εξαιρέσεις ας θυμηθούνε παλιότερα καρναβάλια, ομάδες και άρματα που δεν αποτελούνταν μόνο από πυρωμένους οινολάτρες νέους αλλά και από οιστρηλάτες μεσήλικες, θεματολογία επί παντός επιστητού και ατμόσφαιρα γραφική κι όχι κιτς. Κάθε αντίλογος δεκτός, αρκεί να παρέλθει η επήρεια του αλκοόλ. Και μέχρι του χρόνου βλέπουμε. Κι ας μην πει ξανά ο δήμαρχος ότι είναι τόσο γραφικό το καρναβάλι που αν το αγγίξει ο Δήμος θα το χαλάσει, γιατί του χρόνου θα τον ντύσουμε εργολάβο του δρόμου.

Φωτογραφικό υλικό δείτε στον αντιπάριο. Γρήγορα όμως,  γιατί τρέχουν τα ζητήματα σε Λιβύη, ΔΝΤ, Υπατία και το ποστάκι του θα πάει στον πάτο…

Για μοσχαροκεφαλές μείνετε εδώ, μας περιποιεί ιδιαίτερη τιμή σήμερα η μείζονα αντιπολίτευση, πιστή στο Αποκριάτικο κλίμα και ενδεδυμένη σε ένα υβριδικό σχήμα πολιτικού φορέα, καφενείου και βοσκού.

23 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δυστυχώς ήταν το χειρότερο καρναβάλι που θυμάμαι. Λίγη έμπνευση, πολύ μεθύσι, μια ωραία εκδήλωση που την ξεφτίσαμε κι αυτήν.
Κρίμα.

Ανώνυμος είπε...

ρε παιδια παντα γινοταν αυτα που ζουσατε τωσα χρονια?απλα φετοσ ηταν ενα μεγαλο ποσοστο ανηλικων.

Ανώνυμος είπε...

διακρίνω ένα ρατσισμό για τους τραβεστοποιημένους μασκαράδες η κάνω λάθος?
αλήθεια έχει ομοφυλόφιλους το νησί?

Magos Gsisspor είπε...

-@Ανώνυμος 4.54: Τώρα λοιπόν που εντοπισθηκε η ριζα του προβλήματος ας μείνουμε ήσυχοι. Ήταν πολλοί ανήλικοι, αυτό έφταιξε...
Δείτε το περυσινό και προπέρσινο καρναβάλι, για να δείτε που ζούσαμε εμείς τόσα χρόνια. Κι αν βρείτε κάποια ομοιότητα, τότε μπορούμε να συμφωνήσουμε ότι "πάντα γίνονταν αυτά".
Δεν θα βρείτε ομοιότητα, όμως...

2010 πρώτο, 2009 παρακάτω:

http://antiparos-blog.blogspot.com/2010/02/blog-post_15.html

http://antiparos-blog.blogspot.com/2009/03/blog-post_6558.html


-@ανώνυμος 6.29: στην πρώτη ερώτηση η απάντηση είναι "Δεν κάνετε λάθος, προτιμούμε τους ορίτζιναλ τραβεστοποιημένους, κάποιοι αφήνουν και σχόλια μάλιστα". Αυτό απαντά και στη δεύτερη ερώτησή σας. Εσείς έχετε κάποια κλίση σχετική;

-@ανώνυμος 6.44: ο σωστός σύνδεσμος για το βίντεο είναι αυτός: http://www.youtube.com/watch?v=9S6EwT8jSDw
Βέβαια στο ορίτζιναλ βίντεο παίζει ο Διονύσης κι όχι ο επικεφαλής της ΕΚΠ.

Magos Gsisspor είπε...

Καθένας όπως έστρωσε - γεια σου Διονύση μου -
καθένας όπως έστρωσε θα πέσει να πλαγιάσει.

http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Lyrics&act=details&song_id=21099

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ανώνυμος είπε...

ok ua jereis perisotera apo emas.pav paso ti na jeroyme emeis edv.

Ανώνυμος είπε...

Μαγε αυτο που εγινε χτες ηταν οντως διαφορετικο απο αλλα χρονια.Αν σε πειραξε το πολυ ποτο και τα φτηνονησιωτικα πρεπει να καταλαβεις οτι ζεις σε νησι και που τελος παντων οτι αρεσει στον καθενα ακουει.Την αλλη φορα θα βαλουμε εσενα στη μουσικη.Οσο για το πιομα των νεων αφου και αυτο σε πειραξε θελω να ξερω το καλοκαιρι που αυτη η εικονα παρουσιαζεται για ολες τις νυχτες πια θα ειναι η θεση σου γιατι μεχρι τωρα απο οσο ξερω δεν εχεις παρει,γιατι σαν xxxxxx σιγουρα εχεις και δικαιωμα αλλα και υποχρεωση.Τουλαχιστον αυτοι οι νεοι εχουν το ποτο για να γινουν οχι αλλα μεσα που εχουν οι αλλοι νεοι του καλοκαιριου και που ρεουν αφθονα με τεν ευλογια ολων μας.Και ολοι ξερουμε αλλα δεν κανουμε κατι για να μη χαλασουμε τις σχεσεις μας με τα αφεντικα της πλατειας, μιας πλατειας που γινεται εστια μολυνσης και διακινησης ουσιων χωρις σχολια.

Magos Gsisspor είπε...

Πάλι καλά που συμφωνείτε καλυμμένος στην ανωνυμία ότι "αυτό που έγινε χτες ήταν όντως διαφορετικό από άλλα χρόνια".
Γιατί αυτό είναι και το βασικό θέμα του άρθρου.

Ας πάρουμε μία μία τις προτάσεις του πονηρού σχολίου σας όμως:
"Αν σε πειραξε το πολυ ποτο και τα φτηνονησιωτικα πρεπει να καταλαβεις οτι ζεις σε νησι και που τελος παντων οτι αρεσει στον καθενα ακουει."
Το πολύ ποτό υπήρχε πάντα, έχει καυτηριαστεί από καιρό εδώ και μάλλον πουθενά αλλού απ' όσο γνωρίζω. Το επιχείρημα ότι ζούμε σε νησί προσβάλλει πρώτα πρώτα εσάς τον ίδιο που ανέχεστε την υποκουλτούρα. Βέβαια είστε ανώνυμος και δεν γνωρίζω πολλά για εσάς, πέραν του ότι γράφετε μονίμως άτονα και μοιάζετε να ανακαλύψατε μόλις την Αμερική.

«Την αλλη φορα θα βαλουμε εσενα στη μουσικη.»
Δεν είπε κανείς να ακούσουμε Βιβάλντι στις Αποκριές, αλλά το ηχητικό μείγμα από τρία τέσσερα διαφορετικά ηχεία είναι χειρότερο και από τη Βαβέλ της καλοκαιρινής πλατείας που πάλι μόνο σε αυτό εδώ το μπλογκ έχει σχολιαστεί. Αλλά ας υποθέσουμε ότι είστε νεόκοπος και δεν το γνωρίζετε. Ας πούμε ότι σας άρεσε κιόλας.

«Οσο για το πιομα των νεων αφου και αυτο σε πειραξε θελω να ξερω το καλοκαιρι που αυτη η εικονα παρουσιαζεται για ολες τις νυχτες πια θα ειναι η θεση σου γιατι μεχρι τωρα απο οσο ξερω δεν εχεις παρει,γιατι σαν xxxxx σιγουρα εχεις και δικαιωμα αλλα και υποχρεωση.»
Πιάνεστε αδιάβαστος. Περάστε να σας δείξω το έγγραφο προς την Αστυνομία Πάρου (και Αντιπάρου), το Επαρχείο και την Νομαρχία ακριβώς περί αυτών που αποκαλύπτετε ότι συμβαίνουν στην καλοκαιρινή πλατεία. Εσείς τι κάνατε επ’ αυτού αλήθεια; Μάλλον δεν γνωρίζετε όντας νεόκοπος.

«Τουλαχιστον αυτοι οι νεοι εχουν το ποτο για να γινουν οχι αλλα μεσα που εχουν οι αλλοι νεοι του καλοκαιριου και που ρεουν αφθονα με τεν ευλογια ολων μας.»
Πολύ ωραίο κίνητρο αυτό για έναν νέο του νησιού. Εύγε. "Παιδί μου, κοίτα να "γίνεσαι" με το ντόπιο κρασάκι και την τσικουδιά μας κι όχι με τις ουσίες που διακινούνται το καλοκαίρι". Αλήθεια, αφού έχετε τέτοιες γνώσεις γιατί δεν τις καταθέτετε αλλού και τις απλώνετε χωρίς δεύτερη σκέψη εδώ;

«Και ολοι ξερουμε αλλα δεν κανουμε κατι για να μη χαλασουμε τις σχεσεις μας με τα αφεντικα της πλατειας, μιας πλατειας που γινεται εστια μολυνσης και διακινησης ουσιων χωρις σχολια.»
Και πάλι εύγε. Σκύψτε και το κεφάλι όχι μόνο τη μέση. Την τελευταία φορά που ακούστηκε κάτι για την πλατεία ήταν στην προεκλογική ομιλία του κ. Σφαλαγκάκου και την προτελευταία εδώ, σε ένα άρθρο με θέμα τη Βαβέλ της πλατείας.


Το σχόλιο σας δεν αντέχει σε ολοκληρωμένη κριτική, γιατί αν γίνει παρουσιάζει κάποιον ο οποίος επειδή ζει σε νησί συγχωρεί το ευτελές και τα βλαχονησιώτικα (μ’ αυτά μεγαλώσατε στο χωριό σας άραγε;), προωθεί τα ντόπια προϊόντα για να κάνει κανείς το απαραίτητο(;) για την καθημερινότητα του κεφάλι, και ξέρει και κέντρα (πλατεία λέτε εσείς; άλλος θα πει με την ίδια ευκολία αλλο μέρος) που διακινούν ουσίες το καλοκαίρι αλλά τα ευλογεί χάριν του τουρισμού. Το τηλέφωνο της Αστυνομίας το ξέρετε, ίσως κι απ’ έξω, απευθυνθείτε λοιπόν εκεί και στην Εισαγγελία αν χρειάζεται, γιατί παρεμβαίνει σε τέτοια ζητήματα, τόσο ήσσονος σημασίας όμως για εσάς που τελικά τα ευλογείτε, όπως παραδέχεστε.

Αν υπήρχε αστυνομία ήθους θα είχα κάνει κι εγώ καταγγελία, όχι μόνο για το χτεσινό, αλλά και για εσάς.

Καληνύχια που λέει και κάποιος.

Ανώνυμος είπε...

Η γενική κατάπτωση που κυριαρχεί δυστυχώς σε όλα τα επίπεδα της ζωής μας, πιστεύω ότι επηρέασε και το φετινό καρναβάλι ή τουλάχιστον θέλω να το πιστεύω.
Ως γνήσιος καρναβαλιστής για πρώτη φορά δεν συμμετείχα ενεργά χωρίς ιδιαίτερο λόγο λες και κάτι με τραβούσε πίσω.
Συμφωνώ με τις απόψεις του διαχειριστή σε γενικές γραμμές ως προς τα θέματα το ποτό κλπ αν και δεν νομίζω ότι το όλα πράγμα μπορεί να μπει σε καλούπι και υπό την αιγίδα κανενός.
Υπάρχει φωτογραφικό αρχείο από το 2000 για κάποιες συγκρίσεις εάν θέλετε
Αυτά, όσο για τα άλλα θα συμφωνήσω…. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ….
Τ.Φ.
Υ.Γ. Ενα θέμα ήταν αυτό που αξίζε πραγματικά

τραβέλι είπε...

ηθικό συμπέρασμα
του χρόνου οι νεαροί θα ντυθούν βοσκοπούλες και θα τραγουδούν το του γιάννου η φλογέρα
αλκοόλ απαγορευμένο
επίσης το ένα μουνί παινεύτηκε και το πως το τρίβουν το πιπέρι τελετάρχης ο
blogger ντυμένος διευθυντής της αστυνομίας ηθών Αντιπάρου

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητε Μάγε εσας σας εχει χαλασει η μιζερια σας και το κομπλεξ σας.Αν δεν σας ευχαριστει τιποτα πια σε αυτο το νησι γιατι επιμενετε? Δεχτείτε μας όπως είμαστε,δεν μας γνωρίσατε σήμερα. Δεν καταλαβαίνω γιατί τόση κριτική σε όλα.ΑΥΤΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ! ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΡΕΣΟΥΜΕ. Οσο για τον κύριο Τ.Φ.εσύ κύριε δεν συμετεχεις πια γιατι σας εφαγε η μιζερια του κυκλου σας, ξερεις εσύ. Και του χρόνου παιδια να'μαστε καλά.

Magos Gsisspor είπε...

Κολλημένος με το μαγο ε; Αν νομίζετε ότι αυτό είναι το ζήτημα χρειάζεστε βοήθεια άλλου είδους. Αν πιστεύετε ότι το φετινό καρναβάλι έχασε σε κάτι σε σχεση με τα παλιότερα, τότε συμφωνούμε, απλά γράφετε για να βγάλετε το δικό σας κόμπλεξ. Ο ΤΦ μια χαρά τα λέει, αλλά τι λέμε τώρα... Κάθε ανώνυμος και μια άποψη, τόσο βαρυσήμαντη τάχα όσο και η ζωή του.

Μόνο επώνυμα σχόλια θα ανεβαίνουν εφεξής.

Ανώνυμος είπε...

φιλε μαγε θα ηθελα να σου λιλησω για καποια πραγματα που απο οτι φαινεται δεν εχεις ζησει.ειμαι 32 χρωνον και για οσο μπορω και θυμαμαι, παντα ετσι γινοντουσαν τα καρναβαλια στην Αντιπαρο. παντα υπηρχαν καποιες παρεες που αποκριωναν και οπως εινα φυσικο μεθουσαν και στο τελος κατεληγαν πανω σε ερασητεχνικα αρματα στην πλατια του νησιου μας να χορευουν, να γλεντουν και να πινουν.οσο για φετος ελοιπαν οι παραδοσιακοι τυποι οπως παραδειγμα ο πατερας μου που ειναι εκει καθε χρονο γιατι οπως ειναι τα πραγματα γενικος στην ελλαδα εχει χαθει το κεφι. χαρηκα λοιπον παρα πολυ απο τη συμετοχη της νεολαιας του νησιου στο καρναβαλι και γενικοτερα στη συνεχεια αυτου του εθιμου οπως εμεις το κανουμε.ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΝΤΙΠΑΡΙΩΤΕΣ ΕΤΣΙ ΑΠΟΚΡΙΩΝΒΑΜΕ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΥΣΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΟΚΡΙΩΝΟΥΜΕ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΕΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΕΙ ΕΝΑ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΞΕΜΕΘΥΣΤΟΙ ΝΑ ΤΟ ΓΛΕΝΤΗΣΟΥΝ.ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΔΩ ΕΝΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΑΡΟ ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ.ρωτησα πολους που ηρθαν απο την παροκαι την αθηνα για το καρναβαλι και η απαντηση που πηρα απο ολους ηταν οτι ηταν ΓΑΜΑΤΟ τους τρελανε βλεπεις αυτος ο αυθορμιτησμος το απροβλεπτο που ειδαν ακομα και το γεγονος οτι ηταν τοσοι πολυ νεοι εκει.τελος μιας και θελεις μονο επονυμα σχολια κατι που δεν εχω ξαναδει σε blog αφου και εσυ ο ιδιος ανονυμα γραφεις (προφανος δεν σου αρεσει ο αντιλογος) το ονομα μου ειναι ΜΩΡΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ.προσπαθησε να μπεις στην παρεα μας να το γλεντησεις και οχι να μας αλαξεις φιλε μαγε.φιλικα στο λεω καληνυχτα

Magos Gsisspor είπε...

Αγαπητέ Γιώργο, ελπίζω να συνεχίσεις να γράφεις επώνυμα απέναντι σε ένα διαχειριστή που χρησιμοποιεί μεν ψευδώνυμο, είναι όμως πάντα ο ίδιος και δεν κρύβεται πίσω από ανώνυμες κακίες και ρουφιανιές. Εκτίθεται μάλιστα περισσότερο από όλους, αφού αυτή είναι η σελίδα του και οι απόψεις του, που όσο τεκμηριωμένες κι αν είναι, πάντα υπάρχει ένας ανώνυμος ανθρωποφάγος που θα γράψει πράγματα που δεν τολμάει να πει στην πραγματική του ζωή.

Με αυτή την έννοια αποκριές έχουμε όλο το χρόνο εδώ στα μπλογκς, αν λοιπόν εσύ και πολλοί ακόμη δεν νιώθετε έτσι, καλό είναι να υιοθετήσετε ένα λογαριασμό στο gmail με ένα όνομα που θα διαλέξετε ή, ακόμα καλύτερα, να απαντάτε στο γκρουπ του blog που θα υπάρχει πλέον στο facebook.

Μάλλον είσαι συνηθισμένος από τα τοπικά μπλογκς, γι’ αυτό γράφεις ότι σε ξενίζει η απαίτηση να υπάρχει επωνυμία (ή τουλάχιστον ψευδωνυμία με τον τρόπο που σου εξήγησα): ο κανόνας είναι αυτός ο συνήθης αλλού, εκεί που ο διάλογος και ο αντίλογος έχουν υπόσταση και σοβαρότητα. Μου αρέσει ο αντίλογος, αλλιώς θα έγραφα με τα σχόλια κλειστά ή σε ένα άλλο μπλογκ που δεν θα μαθαίνατε ποτέ ποιος το γράφει.

Για το φετινό καρναβάλι δεν έχω να προσθέσω τίποτα. Έγραψα την άποψή μου, μάλιστα για να αποφύγω να κατηγορηθώ ως ελιτιστής, κομπλεξικός, κλπ έβαλα και τα links των δύο τελευταίων αντίστοιχων καρναβαλιών, του 2009 και 2010, όπου μπορείς να διαπιστώσεις α)ότι η κριτική δεν είναι κακόπιστη και β) ότι καμία σχέση δεν είχαν με το φετινό. Εσύ άκουσες πολλούς να σου λένε ότι το καταευχαριστήθηκαν, κι εγώ άκουσα πολλούς άλλους, πιο ντόπιους κι από σένα ακόμα, να εκφράζουν την πικρία τους και τη δυσαρέσκειά τους. Δεν στο λέω για να κάνουμε δημοψήφισμα, αλλά για να αντιληφθείς ότι δεν κατηγορείται όλο το νησί και οι κάτοικοί του και οι συνήθειές του με αυτό το άρθρο, αλλά μια συγκεκριμένη εκδήλωση και μόνο, που στα μάτια πολλών φάνηκε αναντίστοιχη με τις παλιότερες.

Είναι πράγματι κρίμα που δεν είδαμε τον πατέρα σου και άλλους ενήλικες και μεσήλικες να συμμετέχουν. Ίσως να ήταν διαφορετική η εικόνα αν υπήρχαν και αυτοί «οι παραδοσιακοί τύποι» που γράφεις κι εσύ. Αυτοί έδιναν το χρώμα άλλες χρονιές.

Μου γράφεις και με οργισμένα κεφαλαία (στη διάλεκτο των blogs σημαίνει θυμό και αγανάκτηση) ακριβώς τα ίδια, ότι έτσι σας αρέσει, και μπράβο σας: ένα τυποποιημένο καρναβάλι δεν το θέλει κανένας. Απορώ όμως: θυμάσαι τα καρναβάλια καλύτερα από τον ΤΦ που δηλώνει ότι από το 2000 και μετά είναι παρών και ετούτο δεν είχε καμία σχέση;
Μήπως το πρόβλημα είναι τελικά η προσβολή ενός τοπικισμού που κάθε μικρός τόπος έχει και τώρα μοιάζει να βγαίνει στην επιφάνεια για να αποκαταστήσει το "θίξιμο";
Ακόμα κι η τελευταία σου προτροπή («προσπάθησε να μη μας αλλάξεις») αυτό δείχνει. Θα σου υπενθυμίσω ότι συμμετείχες στον τελευταίο προεκλογικό αγώνα ακριβώς με τη διάθεση να αλλάξεις τα πράγματα.

Αλήθεια, κοίτα τι γραφόταν πέρσι και πρόπερσι, ρώτα κι άλλους αν μετρά η άποψη τους και θυμήσου ότι μιλάμε για ένα καρναβάλι και μία άποψη που εκφράστηκε, κι όχι για ένα αλλόκοτο πρωτόκολλο διαβίωσης που θέλω να εγκαθιδρύσω στην τοπική κοινωνία (εγχείρημα αδύνατο να πραγματωθεί από έναν μπλόγκερ, έτσι κι αλλιώς).

Καλό σου βράδυ Γιώργο, και σε ευχαριστώ για το σχόλιό σου. Αν το έγραφες ίδιο αλλά ανώνυμο θα εισέπραττες χλεύη, τώρα έχεις την εκτίμησή μου.

Ανώνυμος είπε...

φιλε μαγε δεν νιωθω καμια οργη λαθος καταλαβες.οι αποψεις μου ειναι αυτες και παντα θα συνεχιζω να θελω να κρατηθουνε τα εθιμα του νησιου μας οπως παλια. αναφερεσαι σε μεθυσμενους αλλα ξεχνας οτι παντα υπηρχαν. οσο για τον Τ.Φ δεν ξερω ποιος ειναι ξερω ομως οτι αν ρωτησεις εσυ τους αντιπαριωτες θα ακουσεις διαφορετικα πραγματα απο αυτα που θελεις. μην ξεχνας οτι τα blog ειναι μια συνηθεια που το 90% τον αντιπαριωτον δεν την εχει.οσο για την αναμηξη μου στης εκλογες δεν νομιζω οτι εχει καποια σχεση εδω αν ομως επρεπε να αλλαξουμε κατι σιγουρα δεν θα ηταν καρναβαλι. συγγνωμη που δεν ξερω την διαλεκτο τον blogs και παρεξηγηθηκα. φιλικα ΜΩΡΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

Magos Gsisspor είπε...

Εντάξει.

Το κακό είναι ότι πολλοί δεν έχουν τη δική σου παρρησία να διαφωνήσουν και απλά κατηγορούν ανώνυμα και στα καφενεία, τα μαγαζιά, ακόμα και στο δημοτικό καταστημα. Αν σκεφτεί κανείς από την άλλη ότι ένα τόσο μικρής σημασίας θέμα έπιασε κοντά 1000 επισκέψεις και 16 σχόλια μπορεί να βγάλει πολλά συμπεράσματα για το είναι και το φαίνεσθαι.

Σε παραπέμπω πάλι στα παλαιότερα καρναβάλια και στα σχόλια του μπλογκ αυτού τότε για να μην περάσει η λανθασμένη εντύπωση ότι αποκηρύσσονται όλες οι τοπικές εκδηλώσεις.

Magos Gsisspor είπε...

Φίλε ανώνυμε αν θέλεις να ανεβεί το σχόλιο σου, άφησε ένα όνομα ή ένα ψευδώνυμο που μπορείς να χρησιμοποιείς μονιμα. Ζητώ συγνώμη.

Magos Gsisspor είπε...

Προς τον ανώνυμο που απορεί γιατί δεν ανεβαίνει το σχόλιό του: Σε παραπέμπω στο σχόλιο στις 9 Μαρτίου 2011 10:58 π.μ. Έκτοτε όποιος αφήνει σχόλιο για το θέμα το αφήνει με την υπογραφή του ή ένα γνωστό (κατοχυρωμένο δηλαδή χρονικά) ψευδώνυμο. Επειδή ωστόσο μπορεί να φαίνεται ότι διυλίζεται ο κώνωπας το παραθέτω εδώ το σχολιό σου:

"paidia ki egw antiparo menw, kathe xrono eimai sto karnabali, fetos itan mia blakeia!! den akouges tipota allo pera apo baboura, ena tetarto ekatsa den anteksa parapanw...aa kai kati allo, ta kaimena ta zwakia giati ta taleporite kathe xrono ?? "

Magos Gsisspor είπε...

Αν υπάρχει λογαριασμός στο facebook ακολουθήστε το σύνδεσμο:
http://www.facebook.com/people/Magos-Gisspor/100002158064301

Εδώ για το γκρουπ του blog:
http://www.facebook.com/home.php#!/home.php?sk=group_207096299303569&ap=1

κατερινα είπε...

γιατι τετοια πικρα βρε μαγε...κι ομως γελουσες ...φαινοταν οτι περνουσες καλα...του χρονου,πρωτα ο Θεος,να λαβεις και εσυ μερος οι αντιπαριωτες σε θελουν, κανουν περα να διαβεις...δεν ειναι αντιπαλοι σου μαζι σου ειναι εχω την εντυπωση οτι κατι σε μπλοκαρει "βγες" και δωσε οτι καλο εχεις...

Magos Gsisspor είπε...

Φυσικά δεν είναι αντίπαλοι, μια έντιμη και ειλικρινή άποψη έγραψα, καποιοι διαφωνήσανε και καποιοι διαφωνησαν με θόρυβο. Σε αυτούς βγήκε η πίκρα. Εσύ πιστεύεις ότι το φετινό ήταν ισάξιο με παλιότερα; Φυσικά από το τίποτα καλύτερα αυτό που έχουμε, και με αυτό ακόμα γελάμε...

Με μπλοκάρει μόνο η μισαλλοδοξία.

κατερινα είπε...

χαιρομαι που διαβασα αυτο το "εχουμε"
η μισαλλοδοξια μπορει να προερχεται απο ελλειπη ενημερωση...