17 Απρ 2011

Εγώ δεν είμαι ποιητής είμ' ο λυγμός του, είμαι ένας δείπνος μυστικός...

Εγώ δεν είμαι ποιητής είμαι στιχάκι
είμαι στιχάκι της στιγμής
πάνω σε τοίχο φυλακής
και σε παγκάκι
Με τραγουδάνε οι τρελοί και οι αλήτες
καταραμένη είμαι φυλή
με μιαν εξόριστη ψυχή
σ' άλλους πλανήτες
Εγώ δεν είμαι ποιητής
είμ' ο λυγμός του
είμαι ένας δείπνος μυστικός
δίπλα ο Ιούδας κλαίει σκυφτός
κι είμ' αδερφός του
Αφιέρωμα στον Νίκο Παπάζογλου από την εκπομπή Πορτραίτα 1995 ΕΡΤ:








Αναμένοντας τις έκτακτες εκδόσεις των εφημερίδων που θα συλήσουν τον καλλιτέχνη πουλώντας τη δισκογραφία του μαζί με τις φυλλάδες τους μένει ένας στεναγμός για την τραγική σύμπτωση να φύγουν στον ίδιο καιρό οι δύο συνοδοιπόροι (Ρασούλης-Παπάζογλου)

2 σχόλια:

Tatiana Kontouli είπε...

Πολύ όμορφα σχόλια μάγε, λυπήθηκα πραγματικά που το έμαθα σήμερα αλλά... δεν υπάρχουν συμπτώσεις να ξέρεις, όλα συμβάινουν για κάποιο λόγο :)

Δαμιανος Παλαιολογος είπε...

Εφυγε ενας αριστος τραγουδιστης ενας πραγματικος καλλιτεχνης ενας πολυ καλος ανθρωπος.Προσωπικα εχασα ενα στηριγμα γιατι μεσα απο τα τραγουδια εμαθα πολλα.Ηταν απο τους τραγουδιστες που ακουγα ολες τις ωρες της ημερας.Γιναμε φτωχοτεροι.Καλο ταξιδι ΝΙΚΟ.