«Εθνοπρεπής» σημαιολογία
Δεν θέλει ρώτημα: Αν ήταν Γάλλος ή Αγγλος ή Αμερικανός ο μαθητής που αρίστευσε και, κατά τις εγκυκλίους, παίρνει τη σημαία στην παρέλαση, αν ανήκε δηλαδή σε κάποια φυλή ευγενή σαν τη δική μας, τότε ουδείς θα γκρίνιαζε. Ισα ίσα όλοι οι νυν διαμαρτυρόμενοι θα δήλωναν περήφανοι που η αίγλη της πατρίδας μας είναι ικανή να κάψει και τις πιο ισχυρές αντιστάσεις. Αλλά ο μαθητής που πρώτευσε βαθμολογικά στον Πολύγυρο της Χαλκιδικής δεν είναι Αγγλος, Γάλλος ή Αμερικανός. Δεν είναι μέλος καμιάς ευγενούς φυλής. Είναι Αλβανός. Είναι δηλαδή ένας από αυτούς που, το ξέρουμε δα, «δεν θα γίνουν Ελληνες ποτέ», δεν θα αποκτήσουν δηλαδή ποτέ πιστοποιητικό «φυλετικής αναβάθμισης».
Νιώθουμε ντροπή. Αυτό είναι. Νιώθουμε ντροπή όχι επειδή ένα ξενάκι θα κρατήσει τη σημαία, αλλά επειδή τα κατάφερε να ξεπεράσει βαθμολογικά τα δικά μας παιδιά, τα καμάρια μας. Τα τρέχουμε εμείς στα φροντιστήρια, γεμίζουμε το γραφείο τους βοηθήματα, τ’ αφήνουμε να σερφάρουν με τις ώρες στο Ιντερνετ, κι έρχεται τώρα ένα βλαχάκι, ένα γυφτάκι, ένα Αλβανάκι και παίρνει καλύτερους βαθμούς. Κι ας μην έχει δικό του δωμάτιο για να διαβάζει, όπως δεν είχαμε οι περισσότεροι από μας, όχι και πολλά χρόνια πριν. Και από φροντιστήρια, βοηθήματα και Ιντερνετ, όχι και σπουδαία πράγματα, όσο αντέχει ο μισθός ενός μετανάστη, αν έχει σίγουρο μισθό και δεν βγαίνει αχάραγα αναζητώντας μεροκάματο εκεί όπου πια τα μεροκάματα σπανίζουν. Δεν είναι λοιπόν εθνική η ντροπή μας, κι ας τη μασκαρεύουμε έτσι για να της δώσουμε τάχα βαθύτερο περιεχόμενο. Προσωπική είναι, γιατί προσωπική είναι και η ήττα μας αφού, βλακωδώς, μεταφράζουμε σαν βαριά ήττα, δική μας και του παιδιού μας, ένα απλούστατο γεγονός: ότι το βλαστάρι μας δεν βγήκε πρώτο στα μαθήματα. Ενα παιδί δυσκολεμένο στη ζωή, ένα παιδί που μοιράζεται την πίεση του σπιτιού του, όπως ξέρουμε από παλιά, είναι πιθανό να κοπιάσει περισσότερο από τα παραχαϊδεμένα συνομήλικά του. Και με τον κόπο κτώνται τα αγαθά, έτσι δεν μάθαμε να πιστεύουμε;
Ιδού όμως που κάποιος από τους διαμαρτυρόμενους γονείς σκαρφίστηκε και πρότεινε δημοσίως το εξής σχέδιο, ώστε να μην πέφτουμε κάθε λίγο και λιγάκι στο πρόβλημα τη σημαίας: Να μην ανταμείβεται όσο πρέπει κι όσο αξίζει ένας μαθητής για τον κόπο του, αν ο ιδρώτας είναι αλβανικός, μη ελληνικός. Να βάζουν λέει οι δάσκαλοι μικρότερους βαθμούς στους ξένους, να τους κλέβουν στο ζύγι, να τους αδικούν κατάφωρα και προσχεδιασμένα για «εθνικούς λόγους» και, πάλι για εθνικούς λόγους», να επιδοτούν βαθμολογικά τα δικά μας παιδιά. Χυδαίο; Κυνικό; Εξοργιστικό; Μα όχι. Πρόκειται για σχέδιο απολύτως εναρμονισμένο με την πραγματικότητα: Οπως οι γονείς των Αλβανόπουλων, των ξενόπουλων εν γένει, πληρώνονται λιγότερο για τον μόχθο τους εν συγκρίσει με τους ημεδαπούς, έτσι και τα παιδιά τους πρέπει να παίρνουν μικρότερους βαθμούς. Για να μην κακομαθαίνουν κιόλας κι έτσι να μπουν ώριμα στην παραγωγή.
Του Παντελη Μπουκαλα
Aν η παρακάτω κοινοποίηση είναι δυσανάγνωστη δεν πειράζει, μια από τα ίδια είναι, ένα ρατσιστικό παραλήρημα. Μακριά από εμάς, μέχρι την ώρα που κάποιος μη έλλην πρωτεύσει στο χωριό...
Τo DΝΑ αποκαλύπτει πως οι Ευρωπαίοι είμαστε όλοι παιδιά μιας «μαύρης μάνας»
(απόσπασμα)
.......Η πρόοδος της γενετικής έχει εφοδιάσει με νέα εργαλεία τους επίδοξους φυλετικούς ιχνηλάτες. Με «λαγωνικό» το μιτοχονδριακό DΝΑ αναζητούν τις ρίζες των σύγχρονων ανθρώπων στα βάθη της ιστορίας.Μέσα στο χάος των θεωριών που διατυπώνονται ωστόσο ένα μοιάζει σίγουρο: όλοι είμαστε παιδιά μιας αφρικανής Εύας..........
....«Τα έθνη-κράτη πρέπει να αντιληφθούν ότι το πρόθεμα “έθνος” ενέχει οπισθοδρόμηση και είναι ανασταλτικός παράγοντας στη μετεξέλιξή τους προκειμένου να ακολουθήσουν τις επιταγές της σύγχρονης εποχής». Δεν το καταλάβαμε τότε, παλιά, όταν μας το έλεγε ο Ρήγας στον Θούριό του. Ισως τώρα, που η κατάρρευση της παγκοσμιοποιημένης οικονομίας αποζητεί σωτηρία στη «διεύρυνση της εσωτερικής αγοράς», αντιληφθούμε επιτέλους ότι τα Βαλκάνια είναι ο κοινός μας τόπος ......Τα επείγοντα των νοσοκομείων γεμάτα αλλοδαπούς
Της Μαριας Δεληθαναση
(απόσπασμα)Σύμφωνα με τα υπάρχοντα στοιχεία, οι αλλοδαποί ξεπερνούν το 80% του συνόλου των πολιτών που καταφεύγουν στα επείγοντα. Ομως αποτελούν μόλις το 6,2% όσων νοσηλεύονται. Την ίδια στιγμή, σημείωσε η αναπληρώτρια καθηγήτρια της Ιατρικής σχολής κ. Αθηνά Γλυνού, το 15% - 20% των αναγκών για παροχές υγείας στα νοσοκομεία αφορούν αλλοδαπούς. Μετανάστες και πρόσφυγες αποτελούν ευπαθή πληθυσμό με περίπλοκα προβλήματα υγείας. Ομως οι διαθέσιμοι πόροι είναι ανεπαρκείς, οι αλλοδαποί δεν χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες υγείας στο βαθμό που τις χρειάζονται, η ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχονται από ΜΚΟ δεν είναι ελεγμένη και ένας μεγάλος αριθμός τους είναι παράνομοι.
Η έλλειψη νομιμοποιητικών εγγράφων στο 50% ίσως των μεταναστών και προσφύγων που διαβιούν στη χώρα σε συνδυασμό με το γεγονός ότι ο νόμος απαγορεύει ρητά την παροχή υπηρεσιών υγείας σε μη νόμιμους (με εξαίρεση τις περιπτώσεις επειγόντων περιστατικών) και την ευκαιριακή απασχόλησή τους σε εργασίες που σχετίζονται με τη δημόσια υγεία συνθέτουν ένα σοβαρό πρόβλημα. Κύρια προβλήματα υγείας που παρουσιάζουν είναι λοιμώδη νοσήματα (ηπατίτιδα Β, φυματίωση, έιτζ), διαταραχές ψυχικής υγείας (άγχος, σύγχυση, διάσπαση προσοχής, κατάθλιψη, διαταραχή μνήμης, μετατραυματικό στρες) και εργατικά ατυχήματα. Οπως χαρακτηριστικά σημειώθηκε χθες: «Παρ’ όλα τα αυξημένα προβλήματα σωματικής και ψυχικής υγείας, οι αλλοδαποί χρησιμοποιούν λιγότερο τις υπηρεσίες υγείας. Το γεγονός είναι ιδιαίτερα ανησυχητικό για την υγεία του συγκεκριμένου πληθυσμού και για τη δημόσια υγεία δεδομένου ότι μεγάλο μέρος των μεταναστών απασχολείται στην παροχή υπηρεσιών υψηλού υγειονομικού ενδιαφέροντος (εστίαση, διασκέδαση, τουρισμός, καθαριότητα)».
7 σχόλια:
ξενοι μεταξυ ξενων , ξενοιαστοι μα ξαφνιασμενοι
μονοι μεταξυ μονων , μοναχικοι μα μονωμενοι
αθεοι μα θεικοι , θεοφοβουμενοι μεταξυ θεοσταλμενων
αθωοι μα ενοχοι , υπεροχοι μεταξυ υποβαθμισμενων.
ξοφαλτσοι μεταξυ ξωγαμων , ξανθοι μα ξεβαμμενοι
μαυροι μεταξυ λευκων , αλμπινοι μα μαυρισμενοι
αχρηστοι μα θεσμικοι , αυτιστικοι μεταξυ φωτησμενων
αχροιοι μα τυπικοι , τοπικοι μεταξυ εκτοπισμενων .
(του derfunremo) ... από τη βερενίκη
10:39 am
Αυτή τη στιγμή ομάδα περίπου δεκαπέντε Αλβανών έχει συγκεντρωθεί στην είσοδο πολυκατοικίας της οδού Πιπίνου στον Άγ. Παντελεήμoνα όπου βρίζουν και απειλούν νεαρή Ελληνίδα κάτοικο, η οποία συμμετέχει στις κινητοποιήσεις των κατοίκων κατά της κατάληψης της πλατείας από λαθρομετανάστες, κυρίως Αφγανούς. Ειδοποιήθηκε η αστυνομία και υποτίθεται ότι θα στείλει περιπολικό, αλλά ακόμα δεν έφτασε ούτε φαίνεται ότι θα φτάσει ποτέ. Σημειωτέων ότι αστυνομικό τμήμα υπάρχει σε απόσταση 150-200 μέτρων απ’ τον τόπο των επεισοδίων. Μόνο η δημοτική αστυνομία ήλθε αμέσως όταν ειδοποιήθηκε.
Για ότι νεότερο θα υπάρξει ενημέρωση.
11:49 am
Η πολιορκία τελικά λύθηκε. Αιτία για τα επεισόδια ήταν η διαμαρτυρία της νεαρής Ελληνίδας στο Δήμο και στην αστυνομία για την μετατροπή της άλλοτε φιλικής στους κατοίκους πλατείας σε τριπλό ουρητήριο αργόσχολων αλλοδαπών. Στην πλευρά προς την Πιπίνου ουρητήριο Αλβανών, στο κέντρο Αφγανών και στην πλευρά Αγορακρίτου ουρητήριο Πολωνών! Το αίτημα της κατοίκου και των περιοίκων προς το Δήμο είναι να τοποθετήσει, αν μη τι άλλο, τουλάχιστον χημικές τουαλέτες στην πλατεία. Όταν ο Νικηταράς ο δεντροφάγος στέλνει στην οδό Βερανζέρου τις καθαρίστριες του Δήμου (που τις πληρώνουν οι δημότες) να καθαρίζουν πολυκατοικία στην οποία κοιμούνται …με βάρδιες, περίπου 600 Σομαλοί, κάτι οφείλει να κάνει και για την περιοχή Αγ. Παντελεήμoνα, όπου η υποβάθμιση της ζωής των Ελλήνων δεν έχει πιάσει πάτο αλλά απόπατο.
Τα παραπάνω κείμενα θα μείνουν εκει, αναρτημένα, να τα βλέπουμε όλοι και να εμπνεόμαστε από τα σύγχρονα ελληνάρια που διεκδικούν λιγη από τη δόξα των αρχαίων προγόνων μας.
Ενεση για το Ασφαλιστικό οι μετανάστες
«Η εκμετάλλευση των μεταναστών από τους εργοδότες και η μη αναγνώριση και διασφάλιση των ασφαλιστικών τους δικαιωμάτων στην Ελλάδα έχει συνέπεια όχι μόνο τη διαιώνιση της φτώχειας τους και του κοινωνικού τους αποκλεισμού, αλλά και τη στέρηση σημαντικών πόρων από τα ταμεία κοινωνικής ασφάλισης και επομένως αντανακλά στην όλη κοινωνικο-οικονομική ζωή της χώρας».
Αυτή ήταν η βασική θέση στην εισήγηση της διευθύντριας ερευνών στο ΕΚΚΕ Χάρις Συμεωνίδου που μίλησε για τις «επιπτώσεις της μη αναγνώρισης των ασφαλιστικών δικαιωμάτων των μεταναστών στην ελληνική κοινωνία» σε εκδήλωση του κέντρου πληροφόρησης και τεκμηρίωσης για τον ρατσισμό, την οικολογία, την ειρήνη και τη μη βία «Αντιγόνη».
«Η σχέση ασφαλισμένων προς συνταξιούχους μειώθηκε από 2,46 το 1990 σε 1,79 το 2005 για την κύρια σύνταξη. Χωρίς τη μετανάστευση η αναλογία αυτή θα ήταν ακόμη χαμηλότερη, ενώ απαιτούνται 4-5 εργαζόμενοι ανά συνταξιούχο για την υγιή λειτουργία του συστήματος», είπε δίνοντας στοιχεία για τη σχέση μεταναστών και Ασφαλιστικού:
* Εχει υπολογιστεί ότι το 1 εκατομμύριο μεταναστών που βρίσκονται στην Ελλάδα καταβάλλουν το 11% των εισφορών που εισπράττουν τα ασφαλιστικά ταμεία.
*Στο ΙΚΑ το 2003 από τους 1.920.000 ασφαλισμένους, ο 1 στους 4 ήταν μετανάστης, δηλαδή οι 505.036, εκ των οποίων το 50% είναι αλβανικής καταγωγής, με αμέσως επόμενες κατηγορίες Ρώσους, Βούλγαρους, Ρουμάνους, Πακιστανούς.
*Πρόσφατη έρευνα του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων έδειξε ότι 4 στους 10 εργαζομένους είναι ανασφάλιστοι και ότι 3 στις 10 επιχειρήσεις αναπόγραφες, γεγονός που οδηγεί σε εισφοροδιαφυγή και παραβίαση ωραρίων και ωρών απασχόλησης.
*Η εισφοροδιαφυγή και εκμετάλλευση του εργατικού δυναμικού των μεταναστών (και των Ελλήνων) έχει αποτέλεσμα σημαντικούς διαφεύγοντες πόρους από το σύστημα Κοινωνικής Ασφάλισης: το 1993 100 δισ. δραχμές και το 2001 1 τρισ. δραχμές τον χρόνο.
*Αν υπήρχαν εισφορές από πλήρη ασφάλιση, το ΙΚΑ το 1998 θα εισέπραττε 200 δισ. δραχμές τον χρόνο. Δημοσιογραφικές πληροφορίες αναφέρουν 4 δισ. ευρώ ετήσια απώλεια των ασφαλιστικών οργανισμών λόγω εισφοροδιαφυγής. Πρώτο σε απώλεια είναι το ΙΚΑ και ακολουθούν ο ΟΓΑ και το ταμείο αυτοαπασχολούμενων.
*Υπάρχει ακόμη ένα πρόβλημα που επίσης μειώνει τις ασφαλιστικές εισφορές στα ταμεία: αν και οι μετανάστες εργάζονται σε συνθήκες πλήρους απασχόλησης, οι εργοδότες τούς ασφαλίζουν ως μερικά απασχολουμένους.
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 28/12/2007
σπεύδω να προσθέσω τον τίτλο του ποιήματος που παρέθεσα στις 11:36... ''οι ρατσίστας'' (μετά το σχόλιο του διαχειριστή αντιλαμβάνομαι ότι προφανώς υπήρξε παρανόηση)
Den vriskomai stin thesi aytwn twn katoikwn,fantazomai omws tis dyskolies poy ehoyn, ayto omws den simainei oti prepei na ehoun tetoies akraies apopseis!
V.
Ανατρίχιασα και φοβήθηκα... Τους κατοίκους φοβήθηκα...
Οξύμωρο πάντως. Οι κάτοικοι του Αγίου Παντελεήμονα, που είναι και άγιος και παντελεήμονας, να υιοθετούν τέτοια συμπεριφορά? Μήπως να διεκδικήσουν και την αλλαγή της ονομασίας της περιοχής σε Άγιο Ανελεήμονα?
Δημοσίευση σχολίου