Τιμής ένεκεν του αφιερώνουμε το παρακάτω άρθρο που δείχνει γιατί σε κάποιες άλλες χώρες τα παιδιά μεγαλώνουν σαν παιδιά και δεν αναγκάζονται να κουβαλάνε 20κιλες τσάντες και να επιδίδονται σε αγώνες ταχύτητας εισροής πληροφοριών 18 ώρες το 24ωρο.
Στα σχολεία της Δανίας, οι νέοι παίρνουν «άριστα» στο να είναι νέοι
LΕ ΜOΝDΕ , Της ΑΝΝΙCΚ CΟJΕΑΝ
αναδημοσίευση από "Τα Νέα"Χωρίς άγχος.
Το άγχος της βαθμολογίας είναι άγνωστο για τους Δανούς μαθητές. «Οποιαδήποτε ιδέα για ιεράρχηση των μαθητών είναι απαράδεκτη», διαβεβαιώνει ο 20χρονος Στεφάν. «Θα αντέβαινε στην ισότητα στην οποία είναι βασισμένη η σοσιαλδημοκρατία μας. Οι καθηγητές, όπως και οι γονείς, προσπαθούν πάντα να βρίσκουν τα θετικά. Αυτό που μετράει, είναι να είσαι ο εαυτός σου και να αισθάνεσαι καλά». Ανάμεσα στο Γυμνάσιο και το Λύκειο, πολλοί μαθητές κάνουν μια «παύση», στη διάρκεια της οποίας αφιερώνονται σ΄ αυτά με τα οποία παθιάζονται: αθλητισμό, τέχνη, περιβάλλον. Τη χρονιά εκείνη, ο 17χρονος Μάρκους μελέτησε την κουβανέζικη μουσική και έζησε στο Παρίσι και την Κούβα. Τη θυμάται σαν μια υπέροχη και ουσιαστική χρονιά κατά την οποία, όπως λέει, «μεγάλωσα, ονειρεύτηκα, έμαθα να ζω και να συμφιλιώνομαι με τους άλλους, σκέφτηκα τη ζωή». Άλλα δύο χρόνια στο Λύκειο και θα κάνει και πάλι μια «παύση». Για ένα χρόνο, για να βγει στον δρόμο. «Θα πάω ίσως στην Ισπανία. Θα δουλέψω σερβιτόρος και θα περιπλανηθώ πριν ξεκινήσω σπουδές Ανθρωπολογίας». Οι νεαροί Δανοί θεωρούν «επικίνδυνο», ακόμη και «καταστροφικό», το να ριχτούν κατ΄ ευθείαν στις σπουδές, αφού «αυτή είναι η στιγμή για να αποκτήσουμε εμπειρίες, να δοκιμαστούμε, να ωριμάσουμε έξω από το πλαίσιο της οικογένειας», όπως διαβεβαιώνει ο 19χρονος Λαρς- ο οποίος πρέπει εξάλλου να βρει επειγόντως διαμέρισμα να νοικιάσει, διότι η μητέρα του τον διώχνει: «Η μητέρα μου έχει δίκιο», λέει ο νεαρός. «Αυτή είναι η κατάλληλη στιγμή, είναι ο καλύτερος τρόπος για να μείνουμε αγαπημένοι!».
Αυτονομία.
Η αναχώρηση από το σπίτι των γονιών εντάσσεται σε μια πορεία προς την αυτονομία που ξεκινάει από την ηλικία των 13-15 ετών, με αμειβόμενες μικροδουλειές (ταμία, πωλητή, εφημεριδοπώλη) και συνεχίζεται με την καταβολή, από την ηλικία των 18 ετών, μιας κρατικής οικονομικής αρωγής (περίπου 300 ευρώ). Στη χώρα αυτή των 5,4 εκατομμυρίων κατοίκων, όπου η φορολογία μπορεί να φτάσει το 80% των εισοδημάτων, οι σπουδές είναι δωρεάν και όλοι έχουν δικαίωμα σε έξι χρόνια κρατικών υποτροφιών, καθώς και σε δάνεια με προνομιακούς όρους, όποια κι αν είναι τα εισοδήματα των γονιών τους. Ο συνδυασμός των δύο μπορεί να καταλήξει σε σχεδόν 1.000 ευρώ τον μήνα. Η ιδέα της αποτυχίας δεν υφίσταται «Εδώ οι νέοι έχουν δικαίωμα να κάνουν λάθος στη διαδρομή τους, δικαίωμα στον δισταγμό και στην περιπλάνηση», σχολιάζει ο Γάλλος κοινωνιολόγος Ντομινίκ Μπουσέ, ο οποίος διδάσκει και ζει στη Δανία. «Μπορεί κανείς να αλλάξει κατεύθυνση, να κάνει μια παύση, να ξαναρχίσει αργότερα σ΄ έναν άλλο τομέα. Κάθε διαδρομή είναι σεβαστή, η ιδέα της αποτυχίας δεν υφίσταται». Γιατί; Διότι η κυρίαρχη ιδέα, την οποία συμμερίζονται οι εργοδότες, είναι πως σημασία έχει «να βρεις τον εαυτό σου» και πως ένα βιογραφικό δεν συνοψίζεται σ΄ έναν κατάλογο με διπλώματα. «Αυτό που μας ενδιαφέρει κυρίως είναι η προσωπικότητα», λέει ο Βαχν Σόρενσεν, πρόεδρος της επιχείρησης τηλεπικοινωνιών ΤDC. «Τι μικροδουλειές έχεις κάνει; Τι ταξίδια; Τι εμπειρίες ηγεσίας έχεις; Εθελοντικής εργασίας;». Επιπλέον, σε μια χώρα όπου το ποσοστό ανεργίας είναι 1,6%, ο νεαρός πτυχιούχος είναι περιζήτητος. Σύμφωνα με τον Σόρενσεν, «αυτή τη στιγμή είναι ένας μικρός βασιλιάς!».
Με μια ματιά
● ΟΙ ΝΕΑΡΟΙ Δανοί κάνουν διαλείμματα από το σχολείο (ένα έτος ανάμεσα στο γυμνάσιο και το λύκειο, άλλο ένα πριν από το πανεπιστήμιο) για να ασχοληθούν με αθλητισμό, τέχνη, ταξίδια... (εδώ τα παιδιά γίνονται παχύσαρκα, αναποφάσιστα, και ατάλαντα)
● Η ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ του νέου από το σπίτι των γονιών εντάσσεται σε μια πορεία προς την αυτονομία που αρχίζει ήδη από τα 13 του, όταν προσλαμβάνεται σε μικροδουλειές μερικής απασχόλησης (εδώ η αυτονομία του "νέου" αρχίζει μετά τα 30, όταν εγκαταλείπει το πατρικό του σπίτι. Και πάλι προσλαμβάνεται σε μικροδουλειές μερικής απασχόλησης)
● ΟΙ ΔΑΝΟΙ εργοδότες ενδιαφέρονται περισσότερο για την προσωπικότητα και τις εμπειρίες του νέου παρά για τα διπλώματά του (εδώ ενδιαφέρονται περισσότερο για το θείο βουλευτή και τις δημοσιες σχέσεις του)
● ΜΕ ΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΗ οικονομική αρωγή, τις υποτροφίες και τα προνομιακά δάνεια, ένας 18χρονος Δανός μπορεί να λαμβάνει σχεδόν 1.000 ευρώ τον μήνα (εδώ γελάνε)
------------------------------------------------------------------------------------------------
Και βέβαια θα ήταν παράλειψη να μην αναφέρουμε τη γκάφα του Υπουργού στις αρχές του 2008 που πέρασε απαρατήρητη από τα ΜΜΕ. Μάλιστα, επειδή το άρθρο της πανεπιστημιακού Βάσως Κιντή δεν υπάρχει στο site της εφημερίδας της πλέον (ο νοών νοείτω) σας το παραθέτουμε όπως δημοσιεύθηκε και καταγράφει την ελληναράδικη τσαρλατανιά του υπουργού στην Παλαιά Βουλή περί Hellenic Quest και λιακούρειας ετυμολογίας του "εντέρου". Δε θα σας μείνει άντερο (από το "άντε" και το "ρε").
Ρέοντας εντός του εντέρου
της Βάσως Κιντή
Από το 2001 συμμετέχω ως κριτής σε αγώνες επιχειρηματολογίας που οργανώνει το Ευρωπαϊκό Κέντρο Δελφών σε συνεργασία με το υπουργείο Παιδείας και στους οποίους συμμετέχουν μαθητές λυκείων της χώρας. Σε πρόσφατους αγώνες που έγιναν στη Θεσσαλονίκη και σε θέμα που αφορούσε τη διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών στα σχολεία, άκουσα μαθητές ιδιωτικού λυκείου της συμπρωτεύουσας να υποστηρίζουν, μεταξύ άλλων, ότι η αρχαία ελληνική είναι η πλουσιότερη γλώσσα στον κόσμο, ότι χρησιμοποιείται σήμερα για να προγραμματίζονται ηλεκτρονικοί υπολογιστές, ότι είναι η μόνη «νοηματική» γλώσσα όταν όλες οι άλλες είναι «σημειολογικές» (sic). Τις ίδιες απόψεις συμμερίζονταν και δύο εκ των κριτών, καθηγήτριες της Μέσης Εκπαίδευσης, οι οποίες, στις αντιρρήσεις μου ότι οι διακρίσεις αυτές είναι ανυπόστατες και οι ισχυρισμοί εντελώς αβάσιμοι, απάντησαν λέγοντας ότι δεν είμαι ενημερωμένη.
Πράγματι ενημερώθηκα και είδα ότι οι ιδεοληψίες αυτές περιέχονται σε κατασκευασμένο κείμενο-απάτη που διακινείται στο Διαδίκτυο αναπαραγόμενο σε εθνικιστικά blogs, όπως αυτό της νεολαίας του ΛΑΟΣ. Δεν έδωσα συνέχεια στο γεγονός, παρά το ότι αναρωτήθηκα τι μπορεί να διδάσκονται οι μαθητές στα ελληνικά σχολεία.
Όμως, αποφάσισα να γράψω αυτό το σημείωμα, όταν την Κυριακή 27/01/2008 άκουσα τον υπουργό Παιδείας κ. Ευριπίδη Στυλιανίδη να επαναλαμβάνει τις ίδιες εθνικιστικές ασυναρτησίες ενώπιον του νυν και της πρώην προέδρου της Βουλής, πανεπιστημιακών, καθηγητών της Μέσης Εκπαίδευσης και μαθητών στον τελικό των αγώνων επιχειρηματολογίας που έγιναν στην Παλαιά Βουλή.
Ο υπουργός επανέλαβε αυτολεξεί τα μυθεύματα του κειμένου- απάτη: περί 6 εκατομμυρίων λεκτικών τύπων της ελληνικής, όταν η αγγλική έχει συνολικά 490.000, περί τελείων προγραμμάτων υπολογιστών που αναπαριστούν τους λεκτικούς τύπους της ελληνικής σε μαθηματικά ολοκληρώματα, περί υπολογιστών προχωρημένης τεχνολογίας, οι οποίοι δέχονται ως «νοηματική» γλώσσα μόνον την ελληνική, ενώ όλες οι άλλες γλώσσες είναι «σημειολογικές». Έφερε δε ως παράδειγμα που δείχνει, υποτίθεται, την «πρωτογενή σχέση» (sic) ανάμεσα σε σημαίνον και σημαινόμενο στη «νοηματική» ελληνική γλώσσα τη λέξη «έντερο» που σημαίνει, όπως είπε, «εντός ρέω» (!). Η σύγχυση, νομίζω, σχετικά με την ετυμολογία, τη σημασιολογία, τη σημειολογία, κ.λπ., είναι προφανής.
Ο συνεργάτης του υπουργού που έγραψε (ή μάλλον αντέγραψε) την ομιλία του τον εξέθεσε. Ο ίδιος ο υπουργός, έστω και αν κατάλαβε την ποιότητα όσων εκφωνούσε, επέλεξε να τα πει διότι θεώρησε προφανώς ότι προάγουν την ιδεολογία του. Εκτός κειμένου είπε τα εξής: «Πιστεύω ότι σήμερα, αυτήν την ποιότητα διανόησης και γνώσης της ελληνικής γλώσσας, η νέα γενιά την αναδεικνύει παραδειγματικά ενώπιον της κοινωνίας και αυτή είναι η πιο ισχυρή απάντηση που μπορεί να δώσει το εκπαιδευτικό μας σύστημα προς όλους αυτούς που αμφισβητούν την ποιότητά του». Αν αυτά που είπε ο υπουργός δείχνουν την ποιότητα της ελληνικής εκπαίδευσης, τότε θα πρέπει να τα γκρεμίσουμε όλα. Αν θέλει να προάγει την «ποιότητα» επιπέδου Λιακόπουλου, τότε μας οδηγεί στον σκοταδισμό.
Ευριπίδης Στυλιανίδης, Υπουργός Σκοταδισμού και Θρησκευμάτων;
(εμπεριστατωμένη ανάλυση του κ. Σαραντάκου)
Hellenic Quest στο wikipedia
(ο ο μακροβιότερος ελληνικός αστικός μύθος περί Apple, CNN και ελληνικής γλώσσας)
Το εθνικιστικό «σκονάκι» του υπουργού Παιδείας
(από την Καθημερινή, του Πάσχου Μανδραβέλη)
Κριτική στο Hellenic Quest, το Λερναίο κείμενο περί ελληνικής γλώσσας
14 σχόλια:
http://maurochali.wordpress.com/2007/09/19/%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CF%8E%CF%81%CE%B1-%CE%BC%CF%80%CE%BF%CF%81%CE%B5%CE%AF%CF%84%CE%B5-%CE%BD%CE%B1-%CF%80%CE%AC%CF%84%CE%B5-%CE%BD%CE%B1-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%BA/
Ο ΣΑΝΤΑΜ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ
ΤΣΑΜΠΑ ΤΗ ΒΕΝΖΙΝΗ
ΔΑΠΙΤΕΣ ΘΑ ΣΑΣ ΒΑΛΟΥΜΕ
ΦΩΤΙΑ ΠΟΥ ΔΕ ΘΑ ΣΒΗΝΕΙ
ΜΑΝΕΤΑ ΟΛΕ, ΜΑΝΕΤΑ ΟΛΕ
φέρτε μου ένα ναργιλέ,
όποια κάλπη κι αν ανοίγω,
να τα βγάζει όλα μπλε...
ασχετο πρωινο
Αν κατάλαβα καλά και ο υπουργός ερχόταν στην Αντίπαρο εμείς σήμερα θα ήμασταν Δανία;
Ήρεμα παιδιά οι πολιτικές μας απόψεις ας μη μπερδεύονται με τις κομματικές μας, έτσι μπορούμε να σκεφτούμε καλύτερα και να παράγουμε περισσότερα.
Η απαξίωση, η λοιδορία, η αναπαραγωγή αριστερόστροφων κειμένων, η αποσπασματική αναπαραγωγή κειμένων έγκυρων (sic!) εφημερίδων, δημιουργεί την ανάγκη ορισμένων να σχολιάζουν με το τρόπο που σχολίασε ο προηγούμενος.
Βάλτε κανένα δικός σας κειμενάκι να το διαβάσουμε και να το κρίνουμε, κόψτε τις αντιγραφές, δεν είναι ότι καλύτερο για ένα blogger που σέβεται τον εαυτό του.
για ψάξτε λίγο το link που έδωσα
για να δείτε που την πανε τη δουλειά
οι δαπιτες που ανέβηκαν στην εξουσία
δεύτερο πιστεύω οτι στο εξαιρετικό αυτο blog δεν γίνονται αντιγραφές αλλά παρουσιάσεις κειμένων που αρέσουν
στους διαχειριστές του δικαίωμα τους
τρίτον έχουμε δικαίωμα να λοιδορούμε
όλους αυτούς που μας κάνουν τη ζωή δύσκολη
ο προηγούμενος
1ον: Ας ερχόταν ο Υπουργός κι ας μη γινόμασταν Δανία. Υπάρχουν σημαντικά ζητήματα του σχολείου που χρήζουν παρέμβασης από ιθυνοντες και θα ήταν ευκαιρία να προβληθούν.
2ον: Τουλάχιστον στο άρθρο το κείμενο αντιπροσωπεύει την προσωπική άποψη του γράφοντα και δεν απηχεί κομματικής ή μικροκομματικής χροιάς.Και επιπλέον μόνο λοιδωρία αξίζει σε αυτούς που ασελγούν επάνω μας με τη στάση τους. Από όπου κι αν προέρχονται, σε όποιον τόπο κι αν συμβαίνει.
3ον: Προφανώς αυτό που ενόχλησε ηταν η αναπαραγωγή "αριστερόστροφων" κειμένων από άκυρες εφημερίδες που διαβάζει το σύνολο του αναγνωστικού κοινού στην Ελλάδα. Ίσως θα έπρεπε να βάλουμε και τα άρθρα περι Hellenic Quest που βρίθουν στα δεξιόστροφα έντυπα και μπλογκς τα τλευταία χρόνια; Τότε κάποιοι άλλοι με τη σειρά τους θα μας κατηγορούσαν για γραφικότητες. Και τελικά κανένας δεν είναι ευχαριστημένος.
4ον: Στα σχόλια ο καθένας γράφει ό,τι του έρθει. Προσωπική άποψη είναι ότι, με ελάχιστες εξαιρέσεις, τα σχόλια είναι η πληγή των ιστολογίων, ένα καζάνι όπου ο καθένας βράζει στο ζουμί του και στο τέλος όλοι μαζί στην ίδια άνοστη σούπα. Σ'αυτό δε μπορεί κανείς παρά να συμφωνήσει. Ίσως τα σχόλια στο αντιπαρος-μπλογκ κοπούν κάποια στιγμή.
5ον: Ασφαλώς και ανεβάζουμε και δικά μας κείμενα. Όχι όμως για να τα κρίνετε, όπως γράψατε παρασυρόμενος (sic).Από την άλλη οι αντιγραφές κειμένων έχουν αξία όταν αναφέρουν κάτι που δεν είναι ιδιαίτερα γνωστό ή προάγουν γενικότερα τη γνώση. Ή περιγράφουν το ζήτημα τόσο καλά που δε χρειάζεται κάτι άλλο.Πχ το κείμενο του Π. Μπουκάλα "πατρίς θρησκεία οικονομία" είναι πλήρες. Όπως και αυτό για την παιδεία στη Δανία.
Αν παρόλα αυτά είναι κάποιος οπαδός των κειμένων του antiparos-blog θα πρέπει να είναι και ανεκτικός με ό,τι άλλο ανεβαίνει στο ενδιάμεσο.
Είναι φανερό ότι το σεβασμό από τους άλλους ένας μπλογκερ δεν τον κερδίζει ποτέ, τουλάχιστον από όλους.
Ευτυχώς υπάρχει η δυνατότητα ανάγνωσης άλλων ιστοσελίδων για όποιον αναζητεί σεβασμιότερους μπλόγκερς.
καλά εδώ οι περισσότεροι ανεβάζουν τον τοπικό τύπο στα blogs τους, το άρθρο αυτό μας πείραξε, που στο κάτω κάτω είναι και δομημένο σωστά κι όχι απλό copy-paste;
Mάλλον άλλο σκοπό είχε η παρέμβαση του ανώνυμου των 9:46...
Σύμφωνα με ανακοίνωση της Κοινότητας Αντιπάρου, ο υπουργός Παιδείας, κατά την επίσκεψή του στην Πάρο, δεσμεύτηκε ανοιχτά για την κατασκευή νέου συγκροτήματος Γυμνασίου-Λυκείου στην Αντίπαρο.
Είναι αλήθεια η δέσμευση του Υπουργού και μένει να τη δούμε να υλοποιείται.
τώρα μάλιστα τα πιάσαμε τα λεφτά μας
αφoυ το είπε η κοινότητα πες ότι έγινε τέσσερα χρόνια τωρα μολις περνάει
υπουργός η βουλευτής της ΝΔ η κοινότητα σαν καλό μαγαζάκι της ΝΔ βγάζει ανακοινώσεις για αφαλατώσεις
,παυλιδης, καινούργιους βιολογικούς,καμμενος,κλπ
έξη χρόνια τώρα ποιο είναι το υλοποιημένο δημόσιο έργο στην αντιπαρο κυριε ΜΑΡΙΕ ΒΟΥΤΣΙΝΕ?
Αγαπητέ φίλε, δεν είμαι ούτε κοινοτάρχης Αντιπάρου, ούτε Περιφερειάρχης, ούτε υπουργός για να απαντήσω στο ερώτημά σου.
Απλά έγραψα αυτά που αναφέρει η ανακοίνωση της Κοινότητας.
Το μόνο που γνωρίζω ότι τον τελευταίο καιρό, μετά την πρόσφατη επίσκεψη του Γ.Γ. της Περιφέρειας Ν. Αιγαίου στο νησί, δόθηκαν συγκεκριμένες δεσμεύσεις για την προώθηση αναπτυξιακών έργων της Αντιπάρου (αποχέτευση κλπ). Επίσης, προ ημερών δόθηκε δεύσμευση από τον υπουργό Παιδείας για την κατασκευή νέου Γυμνασίου Λυκείου στο νησί, σε χώρο που θα διαθέσει η Κοινότητα.
Τους επόμενους μήνες θα είμαστε σε θέση να κρίνουμε, αν αυτές οι δεσμεύσεις ήταν πραγματικές ή αν αποτελούσαν κενό γράμμα.
μα αγαπητε Μαριε Βουτσινε
ΤΟ εργο της αποχετευσης εχει ενταχθει στο πεπ απο τον μαιο του 2005 ποτε θα το κανουν τωρα που ληγει το 3ΚΠΣ?
Αναφορικά με το έργο της Αποχέτευσης και ΕΕΛ Αντιπάρου και μετά από τη σχετική απόφαση του κ. Κόκκινου, δόθηκε η έγκριση στην Κοινότητα Αντιπάρου
να προχωρήσει στην επιλογή των παρακάτω λύσεων :
*διεξαγωγή νέου διαγωνισμού με το σύστημα που αρχικά είχε προβλεφθεί μετά από επικαιροποίηση της μελέτης και των τευχών δημοπράτησης
*διεξαγωγή επίσης, διαγωνισμού με άλλο προβλεπόμενο από τη νομοθεσία σύστημα μετά από σύνταξη νέας μελέτης (οριστικής και εφαρμογής).
*διεξαγωγή διαγωνισμού μεταξύ περιορισμένου αριθμού εργοληπτικών επιχειρήσεων, με την προϋπόθεση ότι δεν θα τροποποιηθούν οι όροι δημοπράτησης, θα καθοριστούν σαφώς τα αντικείμενα διαπραγμάτευσης και θα διασφαλιστεί ότι τηρούνται οι αρχές της διαφάνειας και της ίσης μεταχείρισης μεταξύ των διαγωνιζομένων, σύμφωνα και με τη σχετική γνωμοδότηση 3283/Γ.Ε./28-7-2008 τουγραφείου του Νομικού Συμβούλου του ΥΠΕΧΩΔΕ αλλά και τη νομοθεσία που διέπει τα συγχρηματοδοτούμενα προγράμματα.
Πέρα των παραπάνω ο περιφερειάρχης πρότεινε εναλλακτικά τα εξής:
*Όσον αφορά το υποέργο των Εγκαταστάσεων Επεξεργασίας Λυμάτων την διεξαγωγή νέου (τρίτου) διαγωνισμού με τους ίδιους ακριβώς όρους δημοπράτησης που ίσχυσαν και στους προηγούμενους άγονους διαγωνισμούς, με την προϋπόθεση ότι οι νέες εταιρείες οι οποίες έχουν ήδη εκδηλώσει ενδιαφέρον στην Κοινότητα θα δεσμευτούν ότι θα μπορέσουν να υλοποιήσουν το έργο μέχρι τις 31/12/2008.
*Στην περίπτωση κατά την οποία η Κοινότητα δεν μπορεί να διασφαλίσει την υλοποίηση του συνολικού έργου της αποχέτευσης μέχρι την 31/12/2008 εγγυήθηκε την ένταξη του έργου στο νέο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα της περιόδου 2007-20013 (ΕΣΠΑ) με την προϋπόθεση ότι η κοινότητα θα προχωρήσει στην επικαιροποίηση των μελετών και τευχών δημοπράτησης των έργων σύμφωνα με τις νέες απαιτήσεις και κανόνες που ισχύουν για το ΕΣΠΑ 2007-2013.
Αυτή είναι η επίσημη ενημέρωση για το συγκεκριμένο έργο.
Στην περίπτωση κατά την οποία η Κοινότητα δεν μπορεί να διασφαλίσει την υλοποίηση του συνολικού έργου της αποχέτευσης μέχρι την 31/12/2008 εγγυήθηκε την ένταξη του έργου στο νέο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα της περιόδου 2007-20013 (ΕΣΠΑ) με την προϋπόθεση ότι η κοινότητα θα προχωρήσει στην επικαιροποίηση των μελετών και τευχών δημοπράτησης των έργων σύμφωνα με τις νέες απαιτήσεις και κανόνες που ισχύουν για το ΕΣΠΑ 2007-2013.
εδώ είναι και το κομβικό σημείο
στη μελέτη αναφέρεται για 14μηνο
χρόνο εκτέλεσης
αρα τα μαθηματικά λένε οτι σίγουρα
χρειαζόμαστε εσπα η κάτι άλλο.
Επίσης το σύμφωνα με τις νέες απαιτήσεις και κανόνες κρύβει πολλά
για την απίστευτη πρόεδρο της κοινότητας αντιπαρου.
Έχω διαβάσει την "επίσημη ενημέρωση" στις εφημερίδες.Ερωτήματα:
α) Πότε επισκέφτηκε ο Γ.Γ. την Αντίπαρο?
β)Η ανακοίνωση, που διάβασα και στον τύπο, από που δόθηκε? Από το γραφείο του Γενικού? Από αλλου (π.χ. Μανέτα)?
Εάν κάποιος ξέρει σίγουρα, παρακαλείται να απαντήσει.
Και τα σπουδαία,ακολούθως...
κυρίες μου και κύριοι γειά σας,
η αναφορά του υ. παιδείας στα περί hellenic quest κλπ, είναι πράγματι τραγέλαφος! έχω διαβάσει το εν λόγω κείμενο και τα σχόλια επ αυτού στο internet και έχω μείνει άφωνος! ο κ. Στυλιανίδης πρέπει αν μη τι άλλο να ανασκευάσει δημόσια τις δηλώσεις του. βέβαια δεν σας απασχολώ γι' αυτό. γράφω σήμερα για να πω ότι τέτοιου είδους κείμενα και απόψεις είναι φυσιλογικό να έχουν την απήχηση που έχουν (δηλαδή να υιοθετούνται από μεγάλη μερίδα κόσμου, να αναφέρεται σε αυτά ακόμη και ο υ. παιδείας κλπ), απλώς διότι στην χώρα μας έχουμε ανάγκη να στηριχτούμε στους δήθεν προγόνους μας και στα θαυμαστά επιτεύγματά τους, αφύ δεν έχουμε να επιδείξουμε τίπτα σήμερα και δεν έχουμε και καμια ελπίδα να επιδείξουμε τίποτα και αύριο. οπότε άκριτη αρχειολατρεία, μπαρουφολογία ακατάσχετη, ο καθένας λέει ό,τι του καπνίσει, οι "εθνικιστές" θριαμβολογούν, ο άλλος κάνει επί χρόνια τηλεοπτικές εκπομπές στηριζόμενος στο ψέμα και την ανακρίβεια, ο ηλίθιος "έλληνας" ακόυει και αναμεταδίδει, άλλοτε αυτούσια, άλλοτε με τη σαλτσούλα που νομίζει ότι του πάει και η ζωή συνεχιζεται...αλλά τί περιμένεις σε μία χώρα που ο καρατζαφέρης έχει 5%? σε μία χώρα που νομίζουμε ότι η ιδιότητα έλληνας είναι αιματολογικό ζήτημα ή ζήτημα καταγωγής? δεν θέλω να σας πικράνω αγαπητοί μου, αλλά η επί χιλιετίες χοάνη του σεξ που λέγεται ανατολική λέκάνη της μεσογείου καθιστά σίγουρο ότι οι κοντινοί πρόγονοί σας ούτε αίμα ίωνα ή πελασγού φέρουν, ούτε και αμέμπτου ηθικής ήταν...έλληνας είναι ζήτημα κουλτούρας και γνώσης και όχι αίματος. οπότε μαζί με τους χαιρετισμούς μου σε όλους εσάς, τα ξαδέλφια του σωκράτη και του πλάτωνα, σας συνιστώ το ένα και μοναδικό φάρμακο: πολύ σεξ και μετά πάντα κανα βιβλιαράκι...πώς λέμε πολλά υγρά και κανα depon, ε, έτσι ακριβώς!
ευχάς
ο ναυαγός της αντιπαρου.
Δημοσίευση σχολίου