11 Ιουλ 2008
συνένωση των υγιών δυνάμεων: μια παρέμβαση
Η αντιπολίτευση έκανε την εμφάνισή της στο τρέχον φύλλο της "Φωνής της Πάρου".
Θίγει σοβαρά ζητήματα που σίγουρα χρήζουν απαντήσεων.
Το κείμενο εδώ (pdf, 5mb).
σ.σ. Ο αρχικός τίτλος ήταν "όψιμη παρέμβαση". Τροποποιήθηκε για πρώτη και τελευταία φορά ως ένδειξη καλής θέλησης προς τους θιγομένους, αναγνωρίζοντας στην ευθιξία τους ένα, έστω και υποκειμενικό από την πλευρά τους, δίκιο. Στα σχόλια υπάρχει και λόγος και αντίλογος σχετικά με το όψιμο ή πρώιμο της παρέμβασης. Στην κοινή γνώμη επίσης.
Ετικετες
πολιτικ-ακομματικ-ασιχτιρικ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
18 σχόλια:
ε οχι και οψιμη
Ίσως το πρώην απούσα και νυν βραδυπορούσα θα ταίριαζε καλύτερα.
Τουλάχιστον ειπώθηκαν κάποια κακώς κείμενα.
Η έλλειψη συνεργασίας πάντως είναι το χειρότερο που καταγγέλεται στο κείμενο.
συλλογικα η πρωην απουσααντιπολιτευση ξηλωσε τις καμερες απο το κοινοτικο καταστημα ακυρωσε την παρανομη κοινοπραξια στο σπηλαιο επεβαλε τετραμηνη αργια στην προεδρο
για αρνηση χορηγησης στοιχειων μεταδημοτευσεων κατεδειξε το θεμα του λατομειου της αγιας παρασκευης
καταδεικνυει συνεχως εδω και δυο χρονια τα μεγαλα προβληματα της αντιπαρου αποχετευση βιολογικος αλιευτικο καταφυγιο ανακυκλωση διαχειριση υδατινων πορων αναπλασεις πρασινο σχοοαπ διαχειριση σκουπιδιων προβολη του νησιου αφαλατωσεις
αποδεικνυει την ανεπαρκεια της με δικαστικη αποφαση προεδρου να διαχειριστει τους πορους των πεπ
εχει αρχισει να γινεται γνωστο ο κινδυνος απενταξης του εργου της αποχετευσης προσπαθει να βοηθησει με πληροφοριες την κοινοτητα
και να θεσει τελος στα κομματικα στεγανα για το καλο του τοπου παρα το γεγονος οτι η πλειοψηφια δεν εχει την δημοκρατικη νομιμοποιηση εφοσον δεν εχουν ελεχθει οι μεταδημοτευσεις
Προσωπική πεποίθηση είναι ότι σε μια περίοδο που αποδεικνύεται μακρά και δυσοίωνη θα΄πρεπε σύσσωμη η αντιπολίτευση να έχει πιο συντονισμένη και συχνή δράση, τόσο στα ζητήματα που καταδεικνύει, όσο και στα Κοινοτικά Συμβούλια από τα οποία συχνά απουσιασε το τελευταίο διάστημα.
Εφόσον θίγει τους εκλεγμένους της αντιπολίτευσης ο χαρακτηρισμός περί "όψιμης" θα διαγραφεί, καθώς σκοπός του ιστολογίου αυτού δεν είναι να κάνει πολιτικό ρεπορτάζ, ούτε να υποβαθμίσει την αξιόλογη δραστηριότητα συγκεκριμένων προσώπων.
Η Σατραπεία
Τι συμφορά, ενώ είσαι καμωμένος
για τα ωραία και μεγάλα έργα
η άδικη αυτή σου η τύχη πάντα
ενθάρρυνσι κ’ επιτυχία να σε αρνείται·
να σ’ εμποδίζουν ευτελείς συνήθειες,
και μικροπρέπειες, κι αδιαφορίες.
Και τι φρικτή η μέρα που ενδίδεις,
(η μέρα που αφέθηκες κ’ ενδίδεις),
και φεύγεις οδοιπόρος για τα Σούσα,
και πηαίνεις στον μονάρχην Aρταξέρξη
που ευνοϊκά σε βάζει στην αυλή του,
και σε προσφέρει σατραπείες και τέτοια.
Και συ τα δέχεσαι με απελπισία
αυτά τα πράγματα που δεν τα θέλεις.
Άλλα ζητεί η ψυχή σου, γι’ άλλα κλαίει·
τον έπαινο του Δήμου και των Σοφιστών,
τα δύσκολα και τ’ ανεκτίμητα Εύγε·
την Aγορά, το Θέατρο, και τους Στεφάνους.
Aυτά πού θα σ’ τα δώσει ο Aρταξέρξης,
αυτά πού θα τα βρεις στη σατραπεία·
και τι ζωή χωρίς αυτά θα κάμεις.
ου μπλεξεις!!!!!
Η "σατραπεία" του Σεφέρη είναι ένα ψευδοϊστορικό ποίημα που κρύβει ένα βαθύ συμβολισμό για τον άνθρωπο που εγκαταλείπει τις αρχές του και υπαναχωρεί σε κίβδηλες ή δευτερεύουσες αξίες.
Κεντρικός στίχος είναι το "η μέρα που αφέθηκες κ’ ενδίδεις". Κεντρική εμμονή στα ποιήματα του Καβάφη είναι ο καλλιτέχνης που κοπιάζει χωρίς να είναι ευχαριστημένος από τα έργα του.
Ο "τρόπος της χλιδής" που αναφέρει είναι (βάσει των ερμηνευτών του ποιητή) αυτός της ποίησης.
Μπορεί όμως να ενδυθεί και πολιτικές διαστάσεις.
Σίγουρα ακροβατιστές της πολιτικής έχουν υπάρξει πολλοί τον τελευταίο καιρό.
Αλίμονο από την άλλη και στους δογματικούς παλαιοκομματικούς παρίες ή στους πολιτικούς που καθηλωμένοι απλά ρεμβάζουν. Αλίμονο και στους καρεκλοκένταυρους με ανοϊκο-αυταρχικές συμπεριφορές. Ακόμα και στους άλλους που, ως δον κιχώτες, βάλλουνε κενούς μύδρους.
MEGALE POY HSOUN TOSOYS AIONES
Οτι είμαι αγράμματος και δεν μπορώ να βαστήσω ταχτική σειρά 'σ τα γραφόμενα, και... τότε φωτίζεται και ο αναγνώστης. Μπαίνοντας εις αυτό το έργον και ακολουθώντας να γράφω δυστυχήματα αναντίον της πατρίδος και θρησκείας, οπού της προξενήθηκαν από την ανοησίαν μας και 'διοτέλειά μας και από θρησκευτικούς και από πολιτικούς και από 'μάς τους στρατιωτικούς, αγαναχτώντας και εγώ απ' ούλα αυτά, ότι ζημιώσαμε την πατρίδα μας πολύ και χάθηκαν και χάνονται τόσοι αθώοι άνθρωποι, σημειώνω τα λάθη ολωνών και φτάνω ως την σήμερον, οπού δεν θυσιάζομε ποτές αρετή και πατριωτισμόν και είμαστε σε τούτην την άθλια κατάστασιν και κιντυνεύομεν να χαθούμεν.
εχω την πενιχρη αποψη οτι η σατραπεια
ειναι του Καβαφη
ασφαλώς: λάθος συντακτικό, εξάλλου όλα τα υπόλοιπα δε θα μπορούσαν παρά να αναφέρονται στον Καβάφη.
Ζητώ συγνώμη.
Έσκασε κι ο Μακρυγιάννης.
Πολλή κουλτούρα...
αγαπητε bloger
σιγουρα η συμπολιτευση και η κοινη
γνωμη ξερουν καλλιτερα ποιος κανει
αντιπολιτευση και θετικες προτασεις
στην αντιπαρο
και εν πασει περιπτωσει ιδου η ροδος
ιδου και το πηδημα διοτι το μειζον
στη αντιπαρο ειναι η ενεργοποιηση και συμμετοχη των πολιτων το σπασιμο
των κομματικων στεγανων και η διαβουλευση πανω στα κοινα προβληματα
Σωστό και ισχύον για όλους τα περί συμμετοχής πολιτών στα κοινά. Κανείς δε θα κρίνει καλύτερα το έργο των αιρετών από τους ίδιους.
Καλά αυτά περί Ρόδου και τα συναφή αλλά στη σύγχρονη εποχή ενεργοποιημένοι πολίτες δεν είναι μόνο αυτοί που συχνάζουν στους καφενέδες, αλλά και άλλοι, πίσω από τα προσωπικά τους προπύργια.
Η άποψη ότι ο κόσμος αλλάζει μόνο μέσω της πολιτικής είναι πιο παρωχημένη κι από τα οράματα των πολιτικών που επισκέφτονται το νησί.
Ας αναγνωριστεί το δικάιωμα στον μπλογκερ να καταθέτει την προσωπική του άποψη. Όποιος θέλει μπορεί να εξωτερικεύσει και τη δική του είτε με καταγγελίες στον τύπο, είτε με φέιγ βολάν, είτε με αυταρχικά διαγγέλματα είτε μεσω άλλων μέσων, και βέβαια μέσω του συγκεκριμένου μπλογκ. Μπορεί να φτιάξει και δικό του μπλογκ όποιος θέλει και μέχρι να έχει την επισκεψιμότητα που έχει ετούτο μετά χαράς να βάλουμε το δεσμό του (link) στο μπλογκ.
Μην ξεχνάτε όμως ότι εδώ καταγράφεται αποκλειστικά μια προσωπική άποψη που στο κάτω κάτω δεν χρήζει και κάποιας σημειολογικής ή συνομωσιακής ερμηνείας.
Ας αναρωτηθεί ο καθένας μόνος του γιατί απέχουν οι νέοι και οι σκεπτόμενοι πολίτες από τα δρώμενα του νησιού και ας μη νομίζει ότι φταίει μόνο η απολιτίκ διάσταση της νέας εποχής.
αγαπητε blogger
εξαιρετικο το blog
εξαιρετικες πολλες απο τις επισημανσεις σου
μην εχοντας καμια αντιπαλοτητα
προς τις ποιοτικες αποψεις σου
προαναγελλουμε τη δημιουργια blog
που θα εκφραζει αποψεις της εσαει
αντιπολιτευσης
καθε βοηθεια πληροφορια απο εσενα
δεκτη
Κάθε φωνή που προστίθεται στα ιστολόγια της Πάρου - Αντιπάρου είναι ευπρόσδεκτη. Αρκεί να έχει μην σαν κίνητρο την ψηφοθηρία και τη διαπόμπευση-συκοφάντηση ατόμων (όπως ήδη συμβαίνει στην Πάρο). Αν το "εσαεί" δεν γράφτηκε κατά λάθος δίπλα στο "αντιπολίτευση" σημαίνει διαρκή επαγρύπνηση και πλήρη αποδοχή ότι κινείσαι ενάντια στην πλειοψηφική εξουσία συνεχώς - με ό,τι αυτό υπονοεί...
αγαπητε blogger
πρωτον οφειλες ενα ευχαριστω για τα καλα μας λογια
δευτερον ευχαριστουμε για τις συμβουλες και νουθεσιες σου
τριτον ακυρο το εσαει γιατι θα μπλεξουμε
τεταρτον περιμενουμε τη βοηθεια σου
1. Τα καλά λόγια γίναν καλά μόνο στο τέλος των σχολίων. Ευχαριστώ επιφυλασσόμενος
2. Παρακαλώ και πάλι επιφυλασσόμενος
3. Καλύτερα άκυρο το εσαεί παρά εσαεί άκυρος
4. Εφόσον καταργηθεί η δι ημών ανωνυμία ευχαρίστως
Δημοσίευση σχολίου