30 Μαΐ 2011

Κάλεσμα προς εθελοντές για το Δεσποτικό

636094_b

 

Οι ανασκαφές στο Δεσποτικό ξεκινάνε. Η ομάδα των αρχαιολόγων με επικεφαλής τον κ.  Γιάννο –πολύ- Κουράγιο θα διενεργήσει ανασκαφές στο γνωστό χώρο του ιερού του Δεσποτικού από τις 2 Ιουνίου μέχρι τις 8 Ιουλίου. Υπάρχει μεγάλη ανάγκη από εθελοντές, όπως δηλώνουν οι υπεύθυνοι (και ασφαλώς απευθύνονται στο κατάλληλο νησί, όπου ο εθελοντισμός μας αποτελεί μια καθιερωμένη πραγματικότητα).

Όσοι ενδιαφέρονται να ζήσουν από κοντά την μοναδική εμπειρία της περιήγησης και ανασκαφής στο χώρο μαζί με τους αρχαιολόγους, να ζήσουν τη στιγμή ανασκαφής των νέων ευρημάτων  και να τονώσουν το εθελοντικό τους φρόνημα ας σπεύσουν. Μαθητές και σχολεία κάτι παραπάνω από δεκτοί.

τηλέφωνο επικοινωνίας

κ.Ίλια Νταϊφά 6942980892 

5 Ιουνίου 2011 – Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος. Θα κάνουμε τίποτα στο νησί μας;

Ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο διαπιστώνει κανείς ότι στο Νότιο Αιγαίο δεν έχει προγραμματιστεί καμία δράση μέχρι σήμερα. Ιδού λοιπόν η ευκαιρία να δείξουμε πράγματι ότι το νησί μας σφύζει από εθελοντές, αυτή τη φορά όμως καλόπιστα, δηλαδή δημότες που θα πραγματοποιήσουν εθελοντικές δράσεις στο νησί. Κάθε χρόνο γίνεται καθαρισμός βυθού, ποδηλατοδρομία (αυτή πάει, πέρασε), καθαρισμοί παραλιών, και άλλες δράσεις. Όσοι έχουν τη διάθεση ας σπεύσουν. Πρωτίστως ο ίδιος ο Δήμος, αφού μέσω της εξουσίας δίδεται και το παράδειγμα στους πολίτες.

 

LOGO_CLEANUP

Φέτος, 5 Ιουνίου, Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, στέλνουμε ένα μήνυμα δράσης για το Περιβάλλον. Όλοι μαζί - ομάδες πολιτών, οικογένειες, ΜΚΟ, δήμοι, περιφέρειες - καθαρίζουμε δάση, παραλίες, πάρκα, πλατείες, δρόμους, γειτονιές.

Η Πολιτεία ανταποκρίνεται στους δραστήριους και ευαισθητοποιημένους πολίτες. Υποστηρίζει και αναδεικνύει κάθε πρωτοβουλία. Στόχος: μία δράση σε κάθε γωνιά της χώρας!

Υπό την αιγίδα της Α.Ε. του Προέδρου της Δημοκρατίας

 

Το μήνυμα είναι ότι φέτος, 5 Ιουνίου, Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, όλοι μαζί - ομάδες πολιτών, οικογένειες, ΜΚΟ, δήμοι, περιφέρειες - καθαρίζουμε δάση, παραλίες, πάρκα, πλατείες, δρόμους, γειτονιές.


Στην ειδικά διαμορφωμένη ιστοσελίδα
(εδώ) μπορείτε να:

  • δείτε τι συμβαίνει στην περιοχή σας,
  • ανεβάσετε τις δράσεις σας,
  • διαδώσετε την πρωτοβουλία σας, και
  • μάθετε πώς μπορείτε κι εσείς να γίνετε μέρος της γιορτής

Εάν είστε διοργανωτές τέτοιων δράσεων, μπορείτε επίσης να αξιοποιήσετε:


 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ ΣΥΝΔΕΣΜΟ

Αν έχετε πληροφορίες για σχετικές δράσεις εκείνη την ημέρα μπορείτε να τις "ανεβάσετε" στο site (που είναι υπό τελική διαμόρφωση) ή/να στείλετε την πληροφορία στο  June5@prv.ypeka.gr 


Επίσης μπορείτε να επικοινωνήσετε με την κα Μαρία Μαρκεσίνη (ΥΠΕΚΑ) στο 210-6475188.

29 Μαΐ 2011

MAHATMA GANDHI – Τα επτά σφάλματα του κόσμου, πιο επίκαιρα από ποτέ


Τα επτά σφάλματα του κόσμου (“7 blunders of the world”) είναι μία λίστα που ετοίμασε ο Mohandas Karamchand Gandhi (Μαχάτμα Γκάντι) και παρέδωσε λίγο πριν την δολοφονία του στον εγγονό του Αρούν Γκάντι. Πίστευε ότι τα επτά λάθη οδηγούν στις ρίζες της βίας:
  1. Πλούτος δίχως εργασία
  2. Ηδονή  δίχως συνείδηση
  3. Γνώση  δίχως χαρακτήρα
  4. Συναλλαγή δίχως ηθική
  5. Επιστήμη δίχως ανθρωπιά
  6. Λατρεία δίχως θυσία
  7. Πολιτική δίχως αρχές
Ο Γκάντι αποκαλούσε τα παραπάνω δράσεις παθητικής βίας και εστίαζε στην πρόληψη της βίας μέσω αποτροπής των ανωτέρω.
Ο εγγονός του αργότερα πρόσθεσε ένα ακόμη: Δικαιώματα χωρίς υποχρεώσεις.
πηγή: wikipedia12
MAHATMA GANDHI - ΟΙ ΕΠΤΑ ΡΙΖΕΣ ΤΗΣ ΒΙΑΣ...
Του Κώστα Γεωργουσόπουλου (Τα Νέα)
Οργανώνουν και οργώνουν τη σάρκα, το πνεύμα και την ψυχή των ανθρώπων. Είναι οι επτά ρίζες της βίας κατά τον Γκάντι.
Παρ΄ όλο που θα έπρεπε να είναι και αυτονόητες αλλά και θεμελιώδεις αρχές της παιδείας και κάθε φορά διαπιστώνουμε την παρουσία τους πάντα καταστροφική στη ζωή των κοινωνιών, τις ξεχνάμε ή, το χειρότερο, ιδρύουμε θεσμούς και οι επτά αυτές ρίζες της βίας οργανώνουν και οργώνουν τη σάρκα, το πνεύμα και την ψυχή των ανθρώπων. Είναι οι επτά ρίζες της βίας όπως τις ταξινόμησε, με πείρα μακράς πολιτικής και ηθικής ζωής ο Μαχάτμα Γκάντι και εν τέλει, έπεσε θύμα μιας από αυτές. Θα μου επιτρέψετε, χρόνοι που είναι, να τις αναφέρω και να τολμήσω να τις αναλύσω, πιθανώς δασκαλίστικα:
1 Λατρεία χωρίς θυσία. O άνθρωπος από τη φύση του ωθείται προς έναν λατρευτικό στόχο. Και δεν αναφέρομαι μονάχα στις θρησκείες, αλλά κάθε τι που εγγυάται ή προσδοκάται πως είτε με την προσευχή είτε με την αφοσίωση θα μας αποκαλύψει μια πτυχή του αγνώστου, μια καταφυγή, μια απελευθέρωση από τη δουλεία, τη δειλία, τον τρόμο του θανάτου, τη μοναξιά….
Θεός ή φύση, έρωτας ή επιστήμη, ομάδα ή άτομο μπορούν για κάποιον να γίνουν εστία, βωμός, καταφύγιο, όαση, γέφυρα μεταβίβασης, λιμάνι σωτηρίας. Αλλά κάθε τι που αναδεικνύεται σε λατρευτικό ιδανικό, ιδέα, σώμα, ψυχή, κάθε τι που αναζητείται ως σανίδα σωτηρίας και σωσίβιο για να μη γίνει αυθεντία, τυραννία, απειλή, τρομοκράτης αισθημάτων και αξιωματούχος αρχών, απαιτεί εκ των πραγμάτων ταπείνωση, προσφορά, αυταπάρνηση, παραίτηση από εγωισμούς. Σε αντίθετη περίπτωση το λατρευτικό αντικείμενο, η μάζα ή το πρόσωπο γίνεται ταμπού, ξόανο, Μολώχ ή αντικείμενο συναλλαγής, εκβιασμών και αισθηματικής δωροδοκίας. Ο Θεός, η φύση, ο έρωτας χωρίς θυσία και ταπείνωση είτε σιωπά, είτε αποδρά, είτε σκοτώνει ή σκοτώνεται.   ghandi2  
2 Πλούτος χωρίς εργασία. Χωρίς να ανάγεται η εργασία σε αυτοσκοπό, όπως έγινε η μοναδική αρετή σωτηρίας στον καπιταλισμό και στον προτεσταντισμό, σφυρηλατεί την κοινωνικότητα, το καθήκον και το δικαίωμα να υπάρχεις και να δικαιώνεσαι ως πολίτης και να αποδέχεσαι τη συνθήκη του συμβιώνειν. Ο διαχειριστής ενός πλούτου που δεν κατέκτησε με τον προσωπικό του μόχθο ή και αν τον κληρονόμησε, δεν τον αναγνωρίζει και δεν τον σέβεται ως προϊόν εργασίας και ανθρώπινης δημιουργικότητας, καταντά αυταρχικός, αλαζόνας, κτητικός, υψώνει τείχη αυθαίρετης ιδιοκτησίας, ταπεινώνει και εξευτελίζει τον φτωχό και ως εκ τούτου τον προκαλεί να απαντήσει με τη βία της διαμαρτυρίας στη βία της κατοχής και της αποκλειστικής χρήσης του πλούτου ως οργάνου εξουσίας και ισχύος. Όποιος δεν μόχθησε δεν πονάει ούτε αντιλαμβάνεται τον μόχθο του άλλου και τα προϊόντα του μόχθου του. Ο περιφρονητής της εργασίας ασκεί βία και παράγει αντι-βία. 3 Απόλαυση χωρίς συνείδηση. Και το ζώο διψά, πεινά, αναζητά τον ερωτικό του σύντροφο, αγαλλιά χωρίς δεσμά και γκέμια, χωρίς λουρί και ζυγό να καλπάζει, να πετά, να απολαμβάνει και να χαίρεται το φυσικό του περιβάλλον. Αλλά δεν το ξέρει. Μόνο ο άνθρωπος ξέρει, έχει συνείδηση και ως εκ τούτου κάνει επιλογή της ποιότητας και της ποσότητας μιας απόλαυσης. Το να συμπεριφέρεται σαν το ασυνείδητο ζώο διεκδικώντας βίαια την τροφή του, το σεξ, τα αντικείμενα του πόθου και των ορέξεών του, είναι σαν να απορρίπτει αυτό το μέγα και συνάμα δύσχρηστο προνόμιο με το οποίο τον προίκισε η φύση ή ο Θεός (διαλέγετε και παίρνετε), τη λογική, τη συνείδηση. Η ποιότητα των απολαύσεων αλλάζει μέσα στον χρόνο, οι συνθήκες, τα ήθη, οι αξίες, οι σκοποί αλλάζουν και άξονα και φορά και βάθος. Αλλά ανάμεσα στα αξιώματα «ό,τι μ΄ ευχαριστεί είναι καλό» των ηδονιστών και των επικούρειων και «ό,τι μ΄ ευχαριστεί είναι αμαρτία» κάθε ασκητικής, υπάρχει μια κλίμακα συνειδητών και λελογισμένων επιλογών που καθιστούν την απόλαυση, όποιας φύσεως (πνευματική, υλιστική, συναισθηματική, αισθητική) εμπειρία ζωής και κατάφαση ζωής. Η άκριτη άγρα ηδονής, απόλαυσης, ικανοποίησης συνεπάγεται βία, λαγνεία, ακόρεστη επιθυμία και ακροβασία στις παρυφές της αυτοκαταστροφής που είναι η πλέον ηλίθια απόλαυση της βίας.Ghandi
4 Επιστήμη χωρίς ανθρωπιά. Αυτή δα τη διαπίστωση τη βιώνει η ανθρωπότητα από την εποχή που τη διατύπωσε και η σωκρατική- πλατωνική φιλοσοφία: «Επιστήμη χωριζομένη αρετής πανουργία φαίνεται» και είναι. Αυτή τη βία τη βιώνουμε καθημερινά, αφού και οι επιστημονικές θεωρίες, συχνά, αποδεικνύεται ότι αγνοούν τον άνθρωπο, έστω κι αν ισχυρίζονται πως ευεργετούν την ανθρωπότητα (μια έννοια εν τέλει αφηρημένη). Τώρα που μας ταλανίζει μια παγκόσμια οικονομική κρίση, προϊόν συγκεκριμένων οικονομικών στρατηγικών και εφαρμογή επιστημονικών μεθόδων, διαπιστώνουμε στο πετσί μας, καθένας άνθρωπος ξεχωριστά, τη βία που ασκεί στο σώμα μας, στο πνεύμα μας, στη συνείδησή μας και στην ίδια μας τη ζωή, ένα σύστημα επιστημονικών αξιωμάτων που η αλαζονεία διακήρυξε πως είναι γενικής ισχύος και παγκοσμίου χρήσεως. Τους ίδιους κινδύνους απάνθρωπης επέμβασης στην ιστορία και στη φύση κρύβουν κάποιες βιολογικές, γενετικές, πυρηνικές θεωρίες, πρακτικές και εφαρμογές, που εν ονόματι της ασφάλειας, της υγείας, της εκπαίδευσης, του δημογραφικού προβλήματος, της ευγονίας και του γήρατος, αγνοώντας τον άνθρωπο αυτόν εδώ, ευαγγελίζονται πολιτικές, κοινωνικές, καλλιτεχνικές ουτοπίες, βιάζοντας την ανθρώπινη περιπέτεια των ιδεών και των αξιών και ωθώντας τον ανέτοιμο άνθρωπο σε βίαιη εξέγερση.ghandi1
5 Συναλλαγή χωρίς ηθική. Ο άνθρωπος εισήλθε στην Ιστορία όταν πραγματοποίησε την πρώτη του συναλλαγή. Από την πρωτόγονη αγορά έως τις μέρες μας δημιούργησε ένα έξοχο και συχνά ορθολογιστικό πλέγμα συναλλακτικών ηθών. Η φερεγγυότητα, η πίστη και η αξιοπιστία των συναλλασσομένων στηρίχτηκαν πάντα σε εδραίες και δοκιμασμένες αξίες που είχαν να κάνουν με την τιμή, την ειλικρίνεια, τη σοβαρότητα που έχουν επενδυθεί στο προϊόν της συναλλαγής. Και δεν είναι μόνο τα υλικά αγαθά που έπρεπε να διαθέτουν αυτές τις προδιαγραφές. Τα πνευματικά αλλά και τα αισθητικά προϊόντα και γιατί όχι τα ψυχικά και συναισθηματικά αγαθά που προσφέρονται στον άλλον με ελπίδα αμοιβαιότητας, προκαλούν βίαιη αντίδραση αν υποκρύπτουν απάτη, υποκρισία, παραπλάνηση, νοθεία, υποκλοπή, προδοσία. Ο προδομένος άνθρωπος, όπως και ο εξαπατημένος πελάτης, εραστής, συνεργάτης, λαός, φυλή κ.λπ. αισθάνεται ως βιασμό κάθε παραβίαση των συναλλακτικών ηθών και όχι σπάνια, θα έλεγα απλώς ποικιλοτρόπως, αντιδρά με βία.Ghandi4
6 Γνώση χωρίς χαρακτήρα. Και όταν λέμε χαρακτήρα δεν εννοούμε μόνο τις καταβολές ενός ανθρώπου, ό,τι η κληρονομικότητα τον εφοδιάζει αλλά ό,τι το αξίωμα ότι ο άνθρωπος είναι μορφώσιμο ζώο, δηλαδή επιδέχεται εκπαίδευση, άρα και δυνητική αναδόμηση, διόρθωση ή βελτίωση και εμπλουτισμό των φυσικών του ροπών, ό,τι λοιπόν ως σύνθεση πολλών παραγόντων προκύπτει αποτελώντας την προσωπικότητα, την ιδιοσυστασία κάθε ατόμου. Η γνώση είναι διάχυτη, διαχειρίσιμη, ερμηνευτέα, διαδοτέα και κοινόχρηστη. Είναι ως εκ τούτου «δυνάμει». Η ανάφλεξη δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί χωρίς πάτημα του συμπλέκτη. Άρα η κίνηση και η γονιμότητα της γνώσης, η ωφέλειά της, θέλει ικανό οδηγό, ασκημένο, προσεκτικό, ευέλικτο και πειθαρχημένο. Στον χαρακτήρα ενός χρήστη της γνώσης έγκειται αν ένα βότανο ή μια ουσία θα γίνει φάρμακο ή φαρμάκι. Η επιπολαιότητα, η αλαζονεία, ο εγωτικός χαρακτήρας, το θράσος, η άγνοια των ορίων μιας πράξης ή μιας χρήσης του γνωστικού υλικού ή εργαλείου και τη γνώση την καθιστά τυραννική, όργανο βιασμού, αλλά και τον χρήστη μιας τέτοιας γνώσης βιαστή συνειδήσεως, νόμων, αξιών και σκοπών.
gandhi7 Πολιτική χωρίς αρχές. Αυτονόητο; Αμ δε! Όλοι επικαλούνται βέβαια κάποιες αρχές και πολιτικές- κομματικές και ιδεολογικές, αλλά και ατομικές που τάχα καθορίζουν τον βίο τους και την πολιτική τους συμπεριφορά. Και δεν αμφιβάλλω, εγώ τουλάχιστον προσωπικά, πως και έχουν και θέλουν να τις ακολουθούν.
Αλλά δεν μπορούν. Το όλο σύστημα, και τούτο και το άλλο που κατέρρευσε, και όσα τυραννικά επικαλέστηκαν τάχα μου τη διαφθορά και την έκπτωση αξιών για να επέμβουν βιαίως, ενέχουν τη βία, την καταστολή, την ίντριγκα, τη διαπλοκή, τις υπόγειες και ανοίκειες συναλλαγές στο γενετικό τους μόρφωμα. Καμία από τις αξίες που επικαλείται ο Περικλής στον «Επιτάφιο» δεν εφαρμόστηκε. Αν είχαν εφαρμοστεί δεν θα εκφωνούσε έναν επικήδειο που καταγράφει ο Θουκυδίδης όταν η Αθηναϊκή Δημοκρατία έχει καταρρεύσει έτσι ώστε ο «Επιτάφιος» να ηχεί, όπως σωστά το διατύπωσε ο Ι. Κακριδής ως Επικήδειος της Δημοκρατίας.
Απόδειξη; Ολόκληρο το έργο του Αριστοφάνη: ένα σατιρικό ρέκβιεμ για τον βιασμό των δημοκρατικών αρχών στη δικαιοσύνη, την εκπαίδευση, την πολιτική, την ηθική, την αισθητική και την οικονομία.











28 Μαΐ 2011

ΑΓΩΝΑΣ ΟΡΕΙΝΗΣ ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ ANTIPAROS MTB RACE – ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙΤΕ!!!

2323 [1024x768]
ΑΓΩΝΑΣ ΟΡΕΙΝΗΣ ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ
ANTIPAROS MTB RACE
3/9/2011 ANTIPAROS 16:00
Ο Ναυτικός Όμιλος Αντιπάρου με την υποστήριξη του Δήμου Αντιπάρου και των επαγγελματιών του νησιού διοργανώνει ανοιχτό ποδηλατικό αγώνα ορεινής ποδηλασίας το Σάββατο Σεπτέμβρη (3/9/2011) και ώρα 16:00 με εκκίνηση στην παράλια του Άη Γιώργη και τερματισμό στο λιμάνι της Αντιπάρου.
ΔΙΑΔΡΟΜΗ (20χλμ)
(Αφετηρία)Κάμπος-Ακονητός-Κάμπος-Τσιγκούρα-Αγ.Παρασκευή-Προφ.Ηλίας-Περιφερειακός-παραλία Α΄Ψαραλυκής - Λιμάνι (Τερματισμός)
Στοιχεία της διαδρομής

ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Ο αγώνας είναι open και μπορούν να συμμετάσχουν όλοι από 18 και άνω. Κάτω των 18 συμμετέχουν με υπογραφή γονέα.
Υποχρεωτική υπογραφή υπεύθυνης δήλωσης πριν την έναρξη του αγώνα με αποδοχή των όρων συμμετοχής.
Συμβολική συμμετοχή 10 ευρώ προς ενίσχυση των παιδικών τμημάτων ιστιοπλοΐας του Ν.Ο.Α. Εγγραφή στον αγώνα στο τηλ 6937313200 καθώς επίσης έως και μέχρι 30’ πριν την έναρξη του αγώνα.

ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
Νερό και ενεργειακά GEL στον Ακονητό και στην Τσιγκούρα. Αυτοκίνητο ασφάλειας και περισυλλογής αθλητών και ποδηλάτων από βλάβη στην ουρά του αγώνα. Ιατρική βοήθεια και ασθενοφόρο: Δήμος Αντιπάρου και Πολυδύναμο Ιατρείο Αντιπάρου. Μεταφορά με πούλμαν στην εκκίνηση του αγώνα (12 Χμ από το λιμάνι, όποιος θέλει πάει με το ποδήλατό του για ζέσταμα - η διαδρομή είναι πολύ όμορφη).

ΒΡΑΒΕΙΑ ΕΠΑΘΛΑ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΝΔΡΩΝ

1ος Χρυσή στραβωμένη ζάντα
2ος Αργυρή στραβωμένη ζάντα
3ος Χάλκινη στραβωμένη ζάντα

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΓΥΝΑΙΚΩΝ
ΚΥΠΕΛΛΟ 1ης ΘΕΣΗΣ + φούξια στραβωμένη ζάντα

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΑΙΔΩΝ Print
1ος ΔΩΡΟΕΠΙΤΑΓΗ 50ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΕΙΔΩΝ
SUNSEA OUTDOOR GEAR ANTIPAROS 2284061337

ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΠΡΟΣ Αντίπαρο ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ.
1) ΠΕΙΡΑΙΑΣ –ΠΑΡΟΣ 7:25πμ 4 hr -30ευρω
2) ΠΕΙΡΑΙΑΣ –ΠΑΡΟΣ 17:30 4 hr -30ευρω
3) ΡΑΦΗΝΑ-ΠΑΡΟΣ 7:30πμ 2:30 hr ? ευρώ
Α) ΠΑΡΟΣ –ΑΝΤΙΠΑΡΟΣ ΜΕ ΚΑΡΑΒΑΚΙ ΑΠΟ ΠΑΡΟΙΚΙΑ 25’ ΜΟΝΟ 5 ΕΥΡΩ. Το πλιάριο "ΕΡΜΗΣ" δίνει έκπτωση 50% σε όσους το χρησιμοποιήσουν για τη μετάβασή τους αλλά και οποιαδήποτε άλλη μετακίνηση τους κατά το διήμερο.
Β)ΜΕ ΤΟ ΚΤΕΛ Πάρου -ΠΟΥΝΤΑΣ ΑΝΤΙΠΑΡΟΥ 20’ 1.80ΕΥΡΩ –ΦΕΡΥ ΓΙΑ Αντίπαρο 5’ 1,10 ΕΥΡΩ
Γ) ΤΑΧΙ από Πάρο για Πούντα 10 ευρώ - ΦΕΡΥ ΓΙΑ Αντίπαρο 5’ 1,10 ΕΥΡΩ
ΠΡΟΣΟΧΗ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
Η ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ ΣΤΑ ΠΛΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΕΑΝ.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΤΗΛ 6937313200
pp008 
VIDEO ΑΠΟ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ


ΧΟΡΗΓΟΙ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
                      ΔΙΑΜΟΝΗ
                      ΦΑΓΗΤΟ
HOTEL KOUROS           2284061084-5
ΚΛΗΜΑΤΑΡΙΑ            2284061298
HOTEL KORALI            2284061236
ΣΙΦΝΕΙΚΟ CAFÉ         2284061093
MARIA’S PLACE           2284061370
LOLO’S  PIZZA         2284061215
HOTEL ANTIPAROS         2284061358
STRATIS PIZZA
HOTEL ΓΑΛΗΝΗ            2284061420
PAVLOS PLACE          2284061420
ΑΝΑΡΓΥΡΟΣ               2284061204
ΑΝΑΡΓΥΡΟΣ             2284061204
ΓΙΩΡΓΗΣ                 2284061362
ΤΑΒΕΡΝΑ ΓΙΩΡΓΗΣ       2284061362
ΑΡΓΩ   ROOMS            2284061419
ΤΑΒΕΡΝΑ ΑΡΓΩ          2284061419
HOTEL BEGLERI           2284061378
NISILIOS CAFÉ         2284061113
HOTEL AIGAIO IN         2284061387
HOTEL CHRYSOYLA         2284016224
MARINATOS STUDIOS       2284061395
ΦΟΙΝΙΚΑΣ ROOMS          2284061615
GALANIS ROOMS           2284061739
ELEFTHERIA ROOMS        2284061003
TANGAS STUDIOS          2284061492
PARIS ROOMS             2284061494
MARIANOS                2284061450
CAMPING ANTIPAROS       2284061410

-Δωρεάν τεχνικος έλεγχος ποδηλάτου πριν τον αγώνα και κλήρωση
3 ποδηλατικών δώρων χορηγία: "wheelmania" Eλ. Βενιζέλου 173 Nέα Σμύρνη τηλ. 2109358431
(www.wheelmania.gr)

Κλήρωση (μετά τον αγώνα)
-ενός ποδηλατικού jersey+ collant
χορηγία: "KF Pro Bike Store - Κώστας Κεφαλάς" (Φαλήρου 55 Πειραιάς Τηλ: 210-4204171)
-Ποδηλατικό Κράνος, χορηγία www.cyclist.gr
- 2 Κλειδαριές Ποδηλάτου, χορηγία www.cyclist.gr
-ΚΛΗΡΩΣΗ ΜΕΤΑ ΤΩΝ ΑΓΩΝΑ ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΩΝ ΡΟΥΧΩΝ CONTINENTAL
ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥ www.finikas.gr Δημητρης Αρβανιτοπουλος
Ελ.Βενιζελου 175 Νεα Σμυρνη τηλ 210 9329117  

ΚΛΗΡΩΣΗ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ

-ΕΝΕΡΓΙΑΚΑ GEL TΗΣ GU
ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ THIRD WIND
 







Υπάρχουν πολλά που αγνοούμε, και για τα αίτια και για τις λύσεις

To δεύτερο βίντεο απαντάει σε ερωτήσεις που όλοι διατυπώνουν σχετικά με την επιστροφή στη δραχμή
 
Αυτή η χώρα... δεν μας ανήκει!

(από το Ποντίκι και εδώ: http://dimitriskazakis.blogspot.com/2011/05/blog-post_28.html)

«Είμαστε αποφασισμέ­νοι να σώσουμε τη χώρα», φέρεται να είπε ο πρωθυπουρ­γός στο Υπουργικό Συμβούλιο της Δευτέρας. Αυτό, ύστερα απ’ όλα όσα πέρασε η χώρα και ο λαός τον τελευ­ταίο χρόνο, μόνο σαν απειλή μπορεί να εκληφθεί.

Ναι, κύριοι, είναι αποφασισμένοι να μας σώζουν, τόσο η κυβέρνηση όσο και τα αφεντικά της εντός και εκτός Ελλάδας, μέχρις ότου δεν αφή­σουν πέτρα πάνω σε πέτρα. Εδώ και μήνες, πριν καν μας επιβληθεί το μνη­μόνιο και ο «μηχανισμός στήριξης», λέμε και ξαναλέμε ότι η Ελλάδα και ο λαός της βρίσκονται μπροστά στη μεγαλύτερη απειλή που έχουν αντι­μετωπίσει ποτέ στην ιστορία τους. Κι αυτή η απειλή είναι ικανή να αφανί­σει τη χώρα, να την αφήσει σε ερεί­πια χωρίς καμιά δυνατότητα ανοικο­δόμησης.

Καταστροφικές επιλογές

Όμως οι θιασώτες της «διαρθρωτι­κής προσαρμογής» τίποτε δεν ξέχα­σαν και τίποτε δεν έμαθαν. Λες και ζούμε ένα διαρκές déjà vu. Τα ίδια και τα ίδια, ξανά και ξανά. «Δεν υπάρχει περιθώριο για άλλη πολιτική», δήλω­σε στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ το βρά­δυ της Δευτέρας ο υπουργός Οικο­νομικών και ανήγγειλε για μια ακόμη φορά ότι χωρίς την εκταμίευση της 5ης δόσης τον Ιούνιο η χώρα θα πάει σε στάση πληρωμών. Τα ταμειακά δι­αθέσιμα της χώρας φθάνουν έως τα μέσα Ιουλίου, μετά δεν θα μπορούν να πληρωθούν μισθοί, συντάξεις και η χώρα «κατεβάζει ρολά», τόνισε. Σημείωσε, δε, ότι όποιος κι αν ήταν υπουργός Οικονομικών στη θέση του, θα ακολουθούσε την ίδια πολιτική.

Αλήθεια, τι χρειάζεται να πάθει ακόμη η χώρα για να αρχίσουμε να συζητάμε ριζικά διαφορετικές πο­λιτικές προτάσεις; Πόσες καταστροφές πρέπει να υποστούμε; Πού πρέπει να καταλήξουμε; Υπάρχει κάποιο κα­τώτερο όριο, κάποια «κόκκινη γραμ­μή» ή όχι; Όσοι σήμερα χαρακτηρίζουν ως «καταστροφή» πολιτικές προτάσεις που πάνε κόντρα στη λογική του μνη­μονίου, της Ε.Ε., του ευρώ και του ΔΝΤ, εξαργυρώνουν επιταγές μεταφορικά και κυριολεκτικά. Δεν τους καίγεται καρφί για τη χώρα και τον λαό της, που στη συνείδησή τους τα έχουν πουλή­σει προ πολλού. Γιατί λοιπόν να αντιταχτούν σήμερα σ’ αυτό που γίνεται;

Ωστόσο, το πρωτοφανές θράσος και η προσωπική αποκτήνωση που απαιτείται σήμερα για να υποστηρίξει κα­νείς τις ίδιες καταστροφικές επιλογές, επιτρέπει στους κυβερνώντες να εί­ναι εξαιρετικά κυνικοί. Να τι ομολόγη­σε στην ομιλία του στον ΣΕΒ (24/5) ο υπουργός Οικονομικών: «Πριν από έναν χρόνο, αυτή την εποχή, στο υπουργείο Οικονομικών αγωνιούσαμε, αν 15 κυβερνήσεις στις άλλες χώρες της Ευρωζώνης θα κατάφερναν να πείσουν τα Κοινοβούλιά τους, εγκαίρως, για να πληρωθεί στην Ελλάδα η πρώτη δόση του πρωτοφανούς δανείου των 80 δισ. ευρώ συν τα 30 δισ. ευρώ από το ΔΝΤ. Χρήματα που χρειαζόμασταν για να μην κηρύξουμε στάση πληρωμών. Χρήματα που χρειαζόμασταν για να αποπληρώ­σουμε ένα ομόλογο, που έληγε εκείνη την εποχή και, αν δεν το αποπληρώνα­με, η χώρα απλώς θα πτώχευε και δεν θα μπορούσε να πληρώσει μισθούς, συντάξεις, κοινωνικά επιδόματα, δη­μόσιες υπηρεσίες. Πράγματα που νομί­ζαμε ότι η Ελλάδα τα είχε ξεχάσει, πριν από πολλά χρόνια. Τους μήνες που εί­χαν περάσει, είχε γίνει μια προσπάθεια να πείσουμε τους Ευρωπαίους εταί­ρους μας, μέσα από τις δικές μας πρά­ξεις, για την ανάγκη δημιουργίας ενός μηχανισμού, που δεν υπήρχε μέχρι τό­τε στην Ευρώπη, για να στηρίξει οικο­νομίες σε δυσκολία. Ένας μηχανισμός που έγινε, κατ’ αρχάς, για την Ελλάδα, στη συνέχεια διαμορφώθηκε και για τις υπόλοιπες χώρες και με τις πρόσφατες αποφάσεις του Ευρωπαϊκού Συμβουλί­ου, θεσμοθετήθηκε και η μονιμότητά του, μετά το 2013».

Προσέξτε τι παραδέχεται ο κ. Παπακωνσταντίνου:

1.Τα χρήματα του μηχανισμού στήρι­ξης ήταν εξαρχής αναγκαία για να συνεχίσουμε να πληρώνουμε τα δανει­κά, δηλαδή τα ληξιπρόθεσμα ομόλογα, και όχι για να πληρώσουμε μισθούς και συντάξεις.

2.Μισθούς και συντάξεις δεν θα εί­χε να πληρώσει το κράτος μόνο αν κήρυττε επίσημη πτώχευση. Κι αυτό γι­ατί; Διότι ο κ. Παπακωνσταντίνου και η παρέα του είναι πρόθυμοι να δώσουν τα πάντα στους δανειστές του κράτους. Μισθούς, συντάξεις, κοινωνικά επιδό­ματα, δημόσιες υπηρεσίες. Κάτι που ήδη συμβαίνει με το μνημόνιο. Ούτε που τους περνά από το μυαλό ότι πτώ­χευση μπορεί να σημαίνει πως χάνουν οι δανειστές.

3.Τους μήνες που προηγήθηκαν του μνημονίου, δηλαδή όλη την περίο­δο που μας έλεγαν ότι θα τα βγάλουμε πέρα μόνοι μας, η όλη πρεμούρα της κυβέρνησης ήταν να πείσει του «Ευρω­παίους εταίρους» να δημιουργηθεί ο μηχανισμός στήριξης με σκοπό να στη­ρίξει «οικονομίες σε δυσκολία». Δηλα­δή να εγγυηθεί τα λεφτά των κερδο­σκόπων και των τοκογλύφων.

4.Αυτό που ενδιέφερε από την αρ­χή τον κ. Παπακωνσταντίνου, τον κ. Παπανδρέου και τη λοιπή παρέα δεν ήταν τι θα γίνει με την ελληνική οικονομία, ούτε ποια θα είναι η τύχη της Ελλά­δας, αλλά πώς θα εξυπηρετήσουν εκείνες τις δυνάμεις που ήθελαν να εξανα­γκάσουν την ευρωζώνη να αποκτήσει μόνιμο μηχανισμό χρεοκοπιών. Ποιες ήταν αυτές οι δυνάμεις; Μα προφανώς αυτές που κερδίζουν ασύστολα από τη διαχείριση των χρεών και την κερδο­σκοπία με ομόλογα και παράγωγα στις αγορές.

Με λίγα λόγια, τι ομολογεί εδώ ο κ. Παπακωνσταντίνου; Ότι ο ίδιος και η κυβέρνηση Παπανδρέου είναι σε δια­τεταγμένη υπηρεσία, εντεταλμένοι να εξασφαλίσουν τα συμφέροντα των πιο αδίστακτων και κερδοσκοπικών δυνάμεων της αγοράς. Γι’ αυτό και δεν ιδρώ­νει το αυτί τους. Δεν τους αφορά ο δωσιλογισμός που διαπράττουν. Πατρίδα γι’ αυτούς δεν είναι παρά ένα ωραίο οικόπεδο σε μια προνομιακή γωνιά της διεθνούς οικονομίας και πολιτικής που μπορεί να εκποιηθεί εύκολα και γρή­γορα προς όφελος των παγκοσμιοποιημένων αγορών του κεφαλαίου. Τώρα αν υπάρχουν και 11 εκατομμύρια παρεί­σακτοι, αυτοί πολύ γρήγορα θα κατα­ντήσουν σαν τη νομαδική φτωχολογιά που ξεβράζει η θάλασσα στις ακτές της Ελλάδας.

Ανήκομεν στις αγορές

Άλλωστε η χώρα δεν ανήκει στον λαό της. Μας το διαβεβαιώνει και η Αριστερά αυτό. Ανήκει στο κεφάλαιο, στις αγορές, στην «Ευρώπη» και γενικά στη Δύση. Γι’ αυτό και ο Έλληνας εργάτης, ο Έλληνας εργαζόμενος πρέπει να ταυ­τίζεται με τον ξεριζωμένο και εξαθλι­ωμένο μετανάστη που σέρνεται από χώρα σε χώρα σε αναζήτηση του επι­ούσιου. Κι επομένως ο ελληνικός λαός πρέπει να εθιστεί μόνιμα στην ιδέα ότι σαν πολίτης της Ευρώπης και του κό­σμου δεν έχει κανένα δικαίωμα στον τόπο του, στις ρίζες του, στην ίδια του την πατρίδα. Μπορεί ελεύθερα να πα­ρηγορείται με τις πανάρχαιες καταγω­γές της, να τη νοσταλγεί, όπως κάνου­με με το χωριό του παππού και της για­γιάς, αλλά δεν μπορεί να τη διεκδικεί. Δεν πρέπει με κανέναν τρόπο να πιστέψει ότι μπορεί να την κερδίσει. Πατρί­δα την εποχή των ανοιχτών συνόρων για το κεφάλαιο και την εργασία; Αν είναι δυνατόν! Πώς τολμάτε! Τι σημα­σία έχει αν δημοκρατία και ελευθερία δεν νοείται χωρίς την ανάδειξη του ερ­γαζόμενου λαού σε αφέντη του τόπου του; Τι σημασία έχει αν η εργατική τάξη είναι αδύνατον να συγκροτηθεί ως τέ­τοια χωρίς να αναπτύσσει πανεθνικούς δεσμούς, χωρίς να διεκδικεί το έθνος της; Τι σημασία έχουν όλα αυτά, όταν σήμερα έχουμε ακόμη και την ίδια την Αριστερά να εγγυάται την ελευθερία κίνησης κεφαλαίου και εργασίας διεκ­δικώντας ανοιχτά σύνορα; Ξεχάστε τα κινήματα των αμέτρητων ηρώων και μαρτύρων για την εθνική και κοινωνι­κή απελευθέρωση. Σήμερα προέχουν τα ευρωπαϊκά κονδύλια, η επικερδής συμμετοχή στο πιο απολυταρχικό οικο­δόμημα που γνώρισε η Ευρώπη από την εποχή του Χίτλερ.

Ποιος νοιάζεται για τη μικρή Ελλαδίτσα; Νοιάστηκε ποτέ η οικονομική και πολιτική ολιγαρχία που τη λεηλατεί επί δεκαετίες με στήριγμα την εξάρ­τηση και την υποτέλεια; Γιατί λοιπόν να νοιαστεί ο εργαζόμενος, ο εργάτης, ο επαγγελματίας, ο αγρότης; Ας την αφή­σουμε να καεί, να καταστραφεί, να ισοπεδωθεί. Και τι πειράζει αν αυτό ήδη σημαίνει μια γενικευμένη καταστροφή ανθρωπιστικών διαστάσεων και έναν νέο ξεριζωμό για τον ανθό της εργαζό­μενης κοινωνίας;

Η κρίση των κρίσεων

Η κρίση χρέους δεν είναι μια τυπική οικονομική κρίση. Δεν έχει καμιά σχέση με τον οικονομικό κύκλο που βρί­σκει κανείς στα εγχειρίδια. Ούτε πρό­κειται για ένα παραπροϊόν της δημο­σιονομικής κατάστασης του κράτους, όπως παπαγαλίζει η κυβέρνηση δεξιά και αριστερά. Ουσιαστικά αποτελεί τον συνδυασμό και την κορύφωση όλων των επιμέρους οικονομικών κρίσεων σε μια ενιαία διαδικασία που θέτει υπό αμφισβήτηση την ίδια την ύπαρξη ολό­κληρου του κυρίαρχου συστήματος οικονομίας και πολιτικής. Ποτέ καμιά άλλη μορφή κρίσης της οικονομίας της αγοράς δεν θέτει με τόσο επιτακτικό και άμεσο τρόπο τέτοιο ζήτημα επιβί­ωσης για το ίδιο το σύστημα, όσο η κρί­ση χρέους.

Με λίγα λόγια, η κρίση χρέους είναι η κρίση των κρίσεων, ή αλλιώς η μητέ­ρα όλων των κρίσεων στην οικονομία της αγοράς. Κι αυτό γιατί εκφράζει με τον πιο άμεσο και πρακτικό τρόπο την ολοκληρωτική χρεοκοπία του συνο­λικού τρόπου παραγωγής, την κατάρ­ρευση ολόκληρης της οικονομίας, της κοινωνικής συνοχής και της κυρίαρχης πολιτικής. Επομένως από αυτή την κρί­ση χρέους μπορεί να βγει μια χώρα μό­νο αν αναγεννηθεί.

Ιστορικά οι άρχουσες τάξεις μπο­ρούσαν να προχωρήσουν σε μια τέτοια αναγέννηση μέσα από την επίσημη πτώχευση του κράτους. Με τον τρόπο αυτό άλλαζαν ριζικά τους όρους ανα­παραγωγής του κεφαλαίου, τις οικονο­μικές δυνάμεις που βρίσκονται στις κο­ρυφές, αλλά και το πολιτικό προσωπικό που τις υπηρετεί. Φυσικά με τρομακτι­κό κόστος για ολόκληρη την κοινωνία και όχι μόνο για τους εργαζομένους.

Όμως, από την εποχή που το δανείσιμο κεφάλαιο κυριάρχησε στην παγκόσμια οικονομία και έφτασε να ξεπερνά 20 φορές το παγκόσμιο ΑΕΠ, η επίσημη πτώχευση, αυτή η παραδοσιακή λύση έσχατης ανάγκης για το σύστημα, συνι­στά μια τρομακτική απειλή για τις αγο­ρές κεφαλαίου διεθνώς. Με τις τράπε­ζες σήμερα να έχουν διαστάσεις κατά πολύ μεγαλύτερες από τα κράτη που τις φιλοξενούν, η επίσημη πτώχευση αποτελεί συνώνυμο της πιο ολέθριας καταστροφής. Τα κράτη υπό χρεοκοπία είναι καταδικασμένα να παραπαίουν προκειμένου να μην αποκαλυφθεί ότι οι χρηματαγορές δεν είναι μόνο παρα­σιτικές, αλλά και εντελώς άχρηστες για τους λαούς και τις ανάγκες τους.

Δεν υφίσταται κανένας, μα κανέ­νας πραγματικός οικονομικός λόγος να υπάρχει τόσο συσσωρευμένο χρέος, εκτός από την κερδοσκοπία των επενδυτών κεφαλαίου και των τραπεζών, αλλά και τη χρηματοδότηση των γιγα­ντιαίων πολυεθνικών μονοπωλίων της παγκόσμιας αγοράς. Το κεφάλαιο που βρίσκεται συσσωρευμένο στις χρημα­ταγορές και στις τράπεζες είναι πλασματικό. Και πλασματικό σημαίνει ότι δεν αντιστοιχεί σε πραγματικές διαδι­κασίες της οικονομίας και της παραγω­γής. Η διαγραφή του, το σβήσιμό του θα επηρεάσει μόνο τους ιδιοκτήτες του – επενδυτές, τράπεζες, πολυεθνικές – και καθόλου την οικονομία, η οποία μπορεί να λειτουργεί και χωρίς αυτό το πλασματικό κεφάλαιο. Αρκεί η οικονο­μία να πάψει να εξουσιάζεται από αυτή τη ληστοσυμμορία και τους πολιτικούς της εκπροσώπους.

Η θηλιά του ευρώ στον λαιμό των τραπεζών

Τα παπαγαλάκια προσπαθούν να τρομάξουν τον απλό κόσμο ότι η διαγραφή των χρεών θα σημάνει την πτώχευση των τραπεζών και έτσι θα χάσει τις καταθέσεις του. Δεν λένε όμως ότι όσο συνεχίζεται αυτή η ανατροφοδότηση του χρέους, τόσο περισσότερο εξανεμίζονται οι αποταμιεύσεις. Ούτε επίσης λένε ότι ακόμη και στην περίπτωση της κατάρρευσης των τραπεζών, οι λαϊκές καταθέσεις μπορούν κάλ­λιστα να αναπληρωθούν από ένα κράτος που διαθέτει το δικό του εθνικό νόμισμα. Κάτι που δεν μπορεί να συμβεί σε περίπτωση κατάρρευ­σης των τραπεζών εντός του ευρώ. Επιπλέον δεν λένε ότι σε περίπτωση κατάρρευσης των τραπεζών, οι πιο ευνοημένοι απ’ όλους θα εί­ναι οι οφειλέτες, δηλαδή όσοι χρωστάνε στις τράπεζες.

Και οι οφειλέτες;

Ναι, κι αυτό γιατί σε μια τέτοια περίπτωση θα τους χαριστούν τα δάνεια. Με την προϋπόθεση βέβαια ότι το κράτος αναλαμβάνει να ανασυ­γκροτήσει το πιστωτικό σύστημα από μηδενική βάση εκδίδοντας δικό του εθνικό νόμισμα.

Αντίθετα κατάρρευση τραπεζών εντός του ευρώ σημαίνει ότι οι δανειακές υποχρεώσεις των οφειλετών μεταφέρονται σε άλλες τράπε­ζες. Πράγμα για το οποίο θα φροντίσει η ΕΚΤ και τα παραρτήματά της σε κάθε κράτος - μέ­λος. Μόνο μέσα στο ευρώ τυχόν κατάρρευση των τραπεζών θα σημάνει εξαφάνιση των απο­ταμιεύσεων με ταυτόχρονη διατήρηση όλων των δανειακών υποχρεώσεων. Και να είστε βέ­βαιοι ότι με την τροπή που έχουν πάρει οι εξελίξεις στην ευρωζώνη, αργά ή γρήγορα θα έρθουν και οι καταρρεύσεις των τραπεζών. Αυτός είναι ο λόγος που οι πολιτικοί και οι γραφειο­κράτες της ευρωζώνης κάνουν τα πάντα για να τροφοδοτήσουν την κερδοσκοπία των τραπε­ζών μέσα από τη διαχείριση του χρέους και φυ­σικά την εκποίηση των χωρών υπό χρεοκοπία. Το πρόγραμμα εκποίησης ή αποκρατικοποιήσεων που έχει ανακοινωθεί αυτό το νόημα έχει. Προσφέρει τροφή στην κερδοσκοπική αδηφαγία των επενδυτών κεφαλαίου, των τρα­πεζών και των χρηματαγορών διεθνώς. Στόχος του προγράμματος δεν είναι τόσο να προσελ­κύσει κλασικούς πλιατσικολόγους-επενδυτές που κερδίζουν από τις αγοραπωλησίες περιουσιακών στοιχείων, αλλά κερδοσκόπους που αποσκοπούν σε εύκολα κέρδη μέσα από την τιτλοποίηση των επιχειρήσεων και της περι­ουσίας του Δημοσίου. Η χρηματιστική κυβεία με την αξία τής προ πώληση περιουσίας είναι το ζητούμενο και όχι η καθαυτό αγοραπωλη­σία της.

Το δίλημμα της κοινωνίας

Από την κρίση αυτή δεν μπορούμε να βγούμε με κανέναν άλλο τρόπο, παρά μόνο σαν ερείπιο μετά την κατάρρευση της ευρωζώνης, ή με την αναγέννηση της χώρας που θα επιβάλει ο ίδιος ο λαός. Στη φάση που βρισκόμαστε ο λαός σε με­γάλο βαθμό έχει πλέον ξεπεράσει το επίπεδο της διαμαρτυρίας. Δεν του αρκεί να διαμαρτύρεται. Μπορεί να μην βγήκε μαζικά στις πλατείες, όπως οι Ισπανοί, αλλά έχει κάνει μέσα σ’ έναν χρόνο από το μνημόνιο τις περισσότερες πανεργατικές απεργίες με πρωτοφανή μαζικότητα από κάθε άλλον λαό της Ευρώπης. Χώρια όλες οι άλλες μαζικές εκδηλώσεις και οι πρωτοβουλίες πολιτών. Όλα αυτά μαζί και η ταχύτητα των εξελίξεων τον έχει οδηγήσει πια στο συμπέρασμα ότι η διαμαρ­τυρία δεν αρκεί. Κι επομένως έχει μπροστά του το δίλημμα: Ή να λουφάξει γιατί δεν γίνεται τίποτε ή να εξεγερθεί και να πάρει την εξουσία. Αυτό το δίλημμα ταλανίζει την κοινωνία. Κι επειδή γνωρίζει πολύ καλά ότι αν δεν παρθεί η εξουσία και δεν επιβληθεί μια ριζικά διαφορετική πολι­τική ξεκινώντας λίγο ως πολύ από τα αιτήματα της μη αναγνώρισης και διαγραφής του χρέους, της εξόδου από το ευρώ, της εθνικοποίησης των τραπεζών με πρώτη την Τράπεζα της Ελλάδος, της παραγωγικής ανασυγκρότησης προς όφελος του λαού, τότε οι εξελίξεις θα είναι δραματικές. Το στοιχείο αυτό δεν υπάρχει στις κινητοποιήσεις των Ισπανών. Το κίνημα της πλατείας είναι πρω­ταρχικά κίνημα διαμαρτυρίας. Η ελληνική κοινω­νία είναι πιο μπροστά από αυτό. Είναι έτοιμη για ένα κίνημα εξουσίας, αρκεί να γεννηθεί με όρους μαζικής λαϊκής εμπιστοσύνης και συμμετοχής. Κι αυτό πρέπει να γίνει τώρα, πριν προλάβει να επιβληθεί η χούντα της «εθνικής συνεννόησης» και των «επωνύμων».

 

Τι θα σήμαινε η μη καταβολή της 5ης δόσης: «το ελληνικό δράμα της μη καταβολής της 5ης δόσης μπορεί να μετατραπεί σε θρίλερ για την Ευρώπη» (TVXS)

σχετικά με την κοροϊδία Παπανδρέου, Σαμαρά, Τσίπρα, Παπαρήγα

27 Μαΐ 2011

Ο Πρωτευουσιάνος στο χωριό μας

Mε τη θεατρική παράσταση "Ο Πρωτευουσιάνος" η Θεατρική Ομάδα Αντιπάρου δείχνει ότι υπάρχουν εναλλακτικές διέξοδοι από τις ραστώνειες συνήθειες του χειμώνα. Ήδη μετρά περισσότερα μέλη από πέρυσι και ασφαλώς φιλοδοξεί με τη δεύτερη παράστασή της (μετά τον περυσινό “Κουτσομπόλη”) να κερδίσει ακόμα περισσότερους φίλους. Οι παραστάσεις είναι το Σάββατο (αύριο) 28/5 και την Κυριακή 29/5, στην αίθουσα Καλουδά στις 8:00μμ.

Η είσοδος είναι μεν ελεύθερη, όμως η πρόσκληση γράφει ευγενικά “ό,τι έχετε ευχαρίστηση”. Καλό είναι να συνεισφέρουν όσοι πάνε, σαν ένδειξη αλληλεγγύης αλλά και υποστήριξης, καθώς οι οικονομικές ανάγκες της Ομάδας δεν καλύπτονται από πουθενά.

Untitled-3

Περισσότερα για την περυσινή -απόλυτα επιτυχημένη-  περυσινή παράσταση (“Ο Κουτσομπόλης”) εδώ και εδώ

26 Μαΐ 2011

Έστω και σαν ομαδική ψυχοθεραπεία αξίζει



   IMG_0270 IMG_0273





Μέχρι να σχηματοποιηθεί η ετερόκλητη μάζα που πλημμύρισε το Σύνταγμα σήμερα, δηλαδή μέχρι να ξεχωρίσουνε οι αντιμνημονιακοί από τους δραχμόφιλους, οι απογοητευμένοι συμβασιούχοι από τους συνδικάλες, οι κλέφτες από τους μη έχοντες άλλα, οι αριστεράντζες από τους φασίστες και οι θιγόμενοι στα μικροσυμφέροντά τους από όσους πήγαν εκεί γιατί απλά ονειρεύονται ένα καλύτερο αύριο χωρίς την ξένη κατοχή που μας ετοιμάζουνε, μπορούμε να λέμε ότι και οι Έλληνες ξυπνήσανε. Γροθιά στα ΜΜΕ που είτε προσπεράσανε (όπως το ΜΕΓΚΑ) το θέμα είτε παρουσίασαν μια εικόνα αναντοίστιχα μικρή σε μέγεθος με την πραγματική. Τη στιγμή που ακόμα είναι αμφίβολο αν οι Ισπανοί σήκωσαν ποτέ πανό με το σύνθημα που τάχα μας προσέβαλλε, το ετερόκλητο μείγμα από νέους, μεσήλικες και συνταξιούχους μπορεί να μην έδωσε μια απάντηση, έδωσε ωστόσο μια προειδοποίηση. Κι όταν σχηματοποιηθεί το τι ακριβώς ζητάει η μάζα των διαμαρτυρομένων μπορεί όλο αυτό να διαλυθεί το ίδιο άξαφνα όπως σχηματίστηκε. Μέχρι τότε ας το διογκώσουμε. Απλά και μόνο σαν μια λαϊκή ψυχοθεραπεία που μπορεί να βγάλει και κάπου. Σε ένα γιουχάισμα, ένα “ουστ!” μια παραίτηση, ένα ελικόπτερο, μια πυρπόληση.

Την ίδια στιγμή στη μικρή Ψαροκωστούλα μας δεν μπορούμε ακόμα να μάθουμε να τηρούμε στα δημοτικά συμβούλια, όπου υπάρχουν και κανόνες ασφαλώς, τους στοιχειώδεις κώδικες του διαλόγου, της διαφάνειας, του αλληλοσεβασμού, της ευθυκρισίας. Αυτά όμως είναι δευτερεύουσα είδηση σε σχέση με τη συγκέντρωση στο Σύνταγμα. Επομένως έπονται για αργότερα. Έτσι κι αλλιώς στην Αντίπαρο δεν φαίνεται να απασχολεί πολύ κόσμο το Μνημόνιο, η δανειακή σύμβαση και τα κυβερνητικά μέτρα. Ό,τι πει ο Πρετεντέρης και μερικοί ακόμα... Μήπως θα ήταν καλή ιδέα οι δύο δήμοι, Πάρου και Αντιπάρου, να βγάλουν και ένα ψήφισμα κόντρα στην σκληρή αντιλαϊκή κυβερνητική πολιτική; Ή έτσι θα σπάσουμε τα αυγά που τόσο καιρό τα φυλάγαμε άθικτα πιστεύοντας ότι είναι χρυσά; 

ΥΓ: Στο δημοτικό συμβούλιο ήταν ελάχιστοι, στην αιμοδοσία αύριο θα έχει περισσότερη συμμετοχή; Εννοείται ότι πρώτοι οι δημοτικοί σύμβουλοι και υπάλληλοι πρέπει να δώσουν το καλό παράδειγμα…

25 Μαΐ 2011

Σχόλια χωρίς απάντηση

Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες η συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου θα γίνει απόψε στις 10μμ. Μπορεί και αργότερα. Θα συνοδευτεί με γλέντι μέχρι πρωίας με ποτό και τραγούδι, τομέας στον οποίο διαπρέπουμε όλοι  έτσι κι αλλιώς. Ο δήμαρχος θα βαράει ντέφι στο ρυθμό του εργολάβου κι ο εργολάβος θα κάθεται στην ταμειακή να κόβει εισιτήρια. Έξω από την αίθουσα Καλουδά θα υπάρχει φωτεινή επιγραφή με την ώρα της συνεδρίασης, η οποία και θα αλλάζει κάθε 30 λεπτά. Ο ευρών την ακριβή ώρα θα κερδίζει  ένα μπουκάλι νερό, μια “πάπια” κι ένα εισιτήριο για το σπήλαιο. Οι δημοτικοί σύμβουλοι θα έρθουν με αμπιγιέ εμφανίσεις και τα φώτα των δημοσιογράφων θα πέσουν επάνω τους για να στολίσουν τα φύλλα της επόμενης εβδομάδας. Για το δρόμο καρμανιόλα θα προταθεί η θέσπιση διοδίων εισόδου-εξόδου και άλλων για μετοίκηση στον Άγιο Πέτρο. Μη γελάτε, μόνο με σάτιρα μπορεί κανείς να αντιπαρέλθει τα κακώς κείμενα και επιπλέον να αποφύγει τις αιχμές που θα εξαπολυθούν και πάλι περί “αδέκαστων κριτών” και παραπονιάρικων blogs.
Πρώτο σχόλιο: κι ο άγιος φοβέρα θέλει. Αν και ως γνωστό δεν ζούμε σε κοινωνία αγγέλων, επομένως δεν υπάρχουν  και άγιοι. Παρόλα αυτά σήμερα, λίγες ώρες πριν το έκτακτο συμβούλιο αναρτήθηκε και στο σάιτ του Δήμου η ανακοίνωση για το σημερινό συμβούλιο. Η ημερομηνία της οικονομικής επιτροπής παραμένει ακόμα λάθος. Λογικά μετά από την ανάρτηση αυτή θα διορθωθεί όμως (26 αντί για 25 Μαΐου)
Δεύτερο σχόλιο: το ότι αναρτήθηκε στο σάιτ του Δήμου η ανακοίνωση για το σημερινό συμβούλιο δεν σημαίνει ότι θα ισχύσει κιόλας, αφού ήδη διερευνάται το ενδεχόμενο να αλλάξει η ώρα (λίγο πιο νωρίς, λίγο πιο αργά). Ο λόγος; το τρίτο σχόλιο. Ας είστε σε εγρήγορση όσοι ενδιαφέρεστε, μπορεί ξαφνικά να μάθετε αύριο ότι ξεκίνησε η συνεδρίαση σήμερα μες στο μεσημέρι κι έτσι τη χάσατε.
Τρίτο σχόλιο: Σήμερα στον Αρχίλοχο γίνεται η νέα συγκέντρωση για τα ζητήματα που αφορούν το Κέντρο Υγείας και τις προβληματικές δομές του ΕΣΥ στην Πάρο και την Αντίπαρο. Πότε; Μα την ίδια σχεδόν ώρα (6.30μμ). Στην Επιτροπή συμμετέχει δικαίως και ο Δήμαρχος Αντιπάρου, όμως  για να παρευρεθεί και να παρουσιάσει και την άποψη από πλευράς Αντιπάρου (γιατί τα πράγματα δεν είναι τόσο ρόδινα κι εδώ, κι αυτό θα φανεί το καλοκαίρι) πρέπει να κλωνοποιηθεί. Από πλευράς επιστημονικής τεχνογνωσίας δεν έχουμε ακόμα τη λύση. Επομένως σε ένα από τα δύο θα λείπει, εκτός αν… (βλέπε δεύτερο σχόλιο)

24 Μαΐ 2011

Δημότες και δημότισσες, έκτακτο παράρτημα!

Ntelalis2 Το πιστοποιημένο κι από το δήμαρχο επικοινωνιακό έλλειμμα του δήμου μας (λογικό μέχρι ενός σημείου που το έχουμε ωστόσο υπερβεί), είναι μια παράμετρος που οφείλει να διορθωθεί, στο βαθμό που δεν εξυπηρετεί κάποιους και δεν συμβαδίζει με τις προεκλογικές δεσμεύσεις. Δεν θα γίνει περαιτέρω ανάλυση, ας είμαστε καλοπροαίρετοι προς το παρόν, διαβάστε τις προσκλήσεις, σκεφτείτε ότι πάλι δεν υπάρχει στο σάιτ του δήμου μέχρι αυτή τη στιγμή (Τρίτη βράδυ) κάποια ενημέρωση για τις δύο συνεδριάσεις (η μία έκτακτη με θέμα που μας απασχολεί εδώ και μήνες, η άλλη με 25 (!) θέματα) και φροντίστε να πάτε όσοι πιο πολλοί μπορείτε. Πρόκειται για δύο δημόσιες και ανοικτές για τους δημότες συνεδριάσεις, αλλά αναρωτιέται κανείς: αν δεν υπήρχαν τα μπλογκς, πώς θα το μαθαίναμε έγκαιρα; Ας προσλάβουμε ένα ντελάλη μέχρι νεωτέρας, ας είναι και α.α…

αναδημοσίευση από το www.menoumeantiparo.wordpress.com 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ                                                                                      Ημερ. 23/05/2011

ΔΗΜΟΣ ΑΝΤΙΠΑΡΟΥ                                                                                                         Αρ.Πρωτ: 2346

Νομός Κυκλάδων, Τ.Κ 84007           

Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η

Έχοντας υπόψη τις διατάξεις του άρθρου 111 του Ν 3463/2006 « περί του Δημοτικού και Κοινοτικού Κώδικα» και το άρθρο 67 του Ν.3852/2010  σας προσκαλούμε στην έκτακτη συνεδρίαση του Δημοτικού συμβουλίου Αντιπάρου την Τετάρτη 25/05/2011 και ώρα 19:00 στην αίθουσα Καλουδά για τη συζήτηση και λήψη αποφάσεων στα παρακάτω θέματα της ημερήσιας διάταξης:

 

  1. Αποκατάσταση του περιφερειακού δρόμου.

Α. Ενημέρωση

Β. Έργο αποκατάστασης

 

  1. Αναμόρφωση τεχνικού προγράμματος.

 

  1. Αναμόρφωση προϋπολογισμού.

 

  1. Αίτημα για πρόσληψη εποχικού προσωπικού για 3 μήνες με σύμβαση μίσθωσης έργου (1 φύλακα Σπηλαίου, 2 εισπράκτορες εισιτηρίων λεωφορείου και 1 εισπράκτορα Σπηλαίου).

 

  1. Αιτήματα προεγκρίσεων αδειών καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος.

                                                                            Ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου

 

ΦΑΡΟΥΠΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ                                                                                      Ημερ.23/05/2011

ΔΗΜΟΣ ΑΝΤΙΠΑΡΟΥ                                                                                                                            Αρ.Πρωτ: 2349

 

Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η

Έχοντας υπόψη τις διατάξεις του άρθρου 75 του Ν 3852/2010 σας προσκαλούμε στην συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής Δήμου Αντιπάρου, την Πέμπτη 25/05/11 (ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΛΑΘΟΣ ΑΝΑΓΡΑΦΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΣ) και ώρα 18:00, για τη συζήτηση και λήψη αποφάσεων στα παρακάτω θέματα της ημερήσιας διάταξης:

 

1)    Έγκριση διάθεσης και δέσμευσης πίστωσης και ανάθεση σε δικηγόρο για τα ασφαλιστικά μέτρα του δρόμου.

2)    Έγκριση διάθεσης και δέσμευσης πίστωσης και ανάθεση σε λογιστή φοροτεχνικό Α΄ βαθμού για την φορολογική τήρηση βιβλίων και στοιχείων του Δήμου και εφαρμογή διπλογραφικού.

3)    Έγκριση διάθεσης και δέσμευσης πιστώσεων σύμφωνα με την εγκύκλιο 30, αρ. πρ. 19664/20-04-11 του Υπουργείου Εσωτερικών.

4)    Έγκριση διάθεσης και δέσμευσης πιστώσεων σύμφωνα με την εγκύκλιο 30, αρ. πρ. 19664/20-04-11 για καύσιμα

α) καύσιμα καθαριότητας

β) καύσιμα λεωφορείου  

γ) καύσιμα μηχανημάτων

δ) ανταλλακτικά οχημάτων

ε) μεταφορικά-κόμιστρα ΧΥΤΑ (50%)

στ) λοιπές μεταφορές (50%)

ζ) ανταλλακτικά ύδρευσης για απρόβλεπτες βλάβες (50%)

5)    Έγκριση διάθεσης και δέσμευσης πιστώσεως για εκκενώσεις βόθρου στο Σπήλαιο από τον κ. Πατέλη Δαμιανό

6)    Έγκριση διάθεσης και δέσμευσης πιστώσεως για την εργασία service του απορριμματοφόρου Mercedes

7)    Έγκριση διάθεσης και δέσμευσης πιστώσεως για προμήθεια γραφικής ύλης για το Δημοτικό κατάστημα στην κ. Χατζηπέτρου Ασημίνα

8)    Έγκριση διάθεσης και δέσμευσης πιστώσεως για προμήθεια σφραγίδων στον Φεργαδιώτη Ευστράτιο

9)    Έγκριση διάθεσης και δέσμευσης πιστώσεως για αντικατάσταση και συντήρηση ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων στις γεωτρήσεις και στα αντλιοστάσια με τα απαραίτητα υλικά από τον ηλεκτρολόγο κ. Καφαντάρη Σταύρο

10) Έγκριση διάθεσης και δέσμευσης πιστώσεως για επισκευή πομόνας στην θέση Τσιγκούρα, στον Πρίντεζη και ΣΙΑ ΟΕ

11) Έγκριση διάθεσης και δέσμευσης πιστώσεως για επισκευή αντλίας στην θέση Φιλολία από Πρίντεζη και ΣΙΑ ΟΕ

12) Έγκριση τεχνικής περιγραφής, διάθεσης και δέσμευσης πιστώσεως για επισκευή σωλήνας στη θέση Χριστός από Πρίντεζη και ΣΙΑ ΟΕ

13)   Έγκριση διάθεσης και δέσμευσης πιστώσεως για συντήρηση ηλεκτροφωτισμού στην παραλιακή οδό στον ηλεκτρολόγο κ. Νίκο Πατέλη

14)  Έγκριση διάθεσης και δέσμευσης πιστώσεως για προμήθεια αντλιών από Πρίντεζη και ΣΙΑ ΟΕ

α) στη θέση Παραθύρες

β) στη θέση Παρούσου

γ) στη θέση Κάμπος

δ) για τοποθέτηση και ανύψωση νέων

15)  Έγκριση διάθεσης και δέσμευσης πιστώσεως για την προμήθεια και τοποθέτηση μπαρών για την παρεμπόδιση οχημάτων περιμετρικά των εισόδων του οικισμού, τεμάχια 3

16) Έγκριση διάθεσης και δέσμευσης πιστώσεως για προμήθεια χαρτοκιβωτίων για την αρχειοθέτηση υπηρεσιακού υλικού και εγγράφων από τον Καλακώνα Μένεγο

17) Έγκριση διάθεσης και δέσμευσης πιστώσεως για προμήθεια φωτογραφικής μηχανής για την τεχνική υπηρεσία από Αφοί Μαριάνου Ο.Ε.

18) Αποδέσμευση δαπάνης για την απεντόμωση, σχετική απόφαση οικονομικής επιτροπής 31/2011, και έγκριση διάθεσης και δέσμευσης πιστώσεως στον Σουλιρα Η. – Τσιακαλος Α. Ο.Ε. για απεντόμωση

19) Έγκριση διάθεσης και δέσμευσης πιστώσεως για προμήθεια εισιτηρίων Σπηλαίου και λεωφορείου στον Κωνσταντίνο Δραγάτη

20) Έγκριση αύξησης εισιτηρίου Σπηλαίου

21) Έγκριση διάθεσης και δέσμευσης πιστώσεως για εκπόνηση επιχειρηματικού σχεδίου για νομική σύσταση Κοινοφελούς Επιχείρησης Τουριστικής και Πολιτιστικής Ανάπτυξης από εταιρεία AMG partners E.Π.Ε.

22) Έγκριση διάθεσης και δέσμευσης πιστώσεως για ανάθεση 5ετούς επιχειρηματικού σχεδίου του Δήμου Αντιπάρου σύμφωνα με τον Ν. 3463 άρθρο 206 και ΦΕΚ 141/2011 σειρά Β΄ άρθρο 2 παρ. 2, στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου (ΝΠΔΔ)

23) Έγκριση διάθεσης και δέσμευσης πιστώσεως για ανάθεση για την Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης Αντιπάρου.

24) Έγκριση διάθεσης και δέσμευσης πιστώσεως για προμήθεια ασφαλτομίγματος ψυχρού τύπου και δονητικής πλάκας από την εταιρεία Προμπόνας

25) Έγκριση διάθεσης και δέσμευσης πίστωσης για εργαστηριακό έλεγχο για το έργο ¨ασφαλτοστρώσεις δρόμων Κοινότητας Αντιπάρου¨ στην εταιρεία Ergotest Α.Ε.

Ο Δήμαρχος Αντιπάρου

ΛΕΒΕΝΤΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

 

Διαβάστε σχετικά (ώστε να πάτε ενήμεροι και προετοιμασμένοι)
Μια άτυπη Σαρακοστή – νηστεία του Δήμου μας